آیــتــک

آمـوزش > یـادگیـری > تبـحـر > کــار

آمـوزش > یـادگیـری > تبـحـر > کــار

یک بازی برنامه نویسی بامزه برای زبانی که برنامه نویسی حسابش نمی کنند .

 

FlexBox در Css با بازی با قورباغه های رنگارنگ یاد بگیرید !

خودم کامل همه 24 مرحلشو رد کردم ، خیلی باحال بود ...

به شدت توصیه می کنم ؛ آدرسش اینه :

 

https://flexboxfroggy.com/

 

  • ۹۸/۰۶/۲۶
  • ۶
  • محمد صادق تقی زاده

CSS

Css

Flex

FlexBox

css

آموزش

بازی

برنامه نویسی

رایگان

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

تعداد نظرات : ۲ تا

  • Mohsen Farajollahi シ
  • بازی جالبی بود :) همیشه دوست داشتم فلکس باکس رو یاد بگیرم ولی تنبلی میکردم! اینقدر عاشقش شدم که یک روزه تموم کردم. ممنون بابت معرفی ♥

    پاسخ:
    خواهش می کنم ! لطف داری ُ خوشحالم که بدردتون خورده‌!

    به نظر جالب میرسه

    پاسخ:
    بعله ! قطعا !

    سلام علیکم
    من محمد صادق تقی زاده هستم!
    یه نوجوون علاقه مند به کارای کامپیوتری.
    که البته کارش هدف داره!

    دنبال کنندگان ۲۵۰ + نفر
    ما را همراهی کنید !