آیــتــک

آمـوزش > یـادگیـری > تبـحـر > کــار

آمـوزش > یـادگیـری > تبـحـر > کــار

امروز دیگه وقتشه، توجه شما را به دیدن

دو تا کلیپ جذاب جلب می‌نمایم!

برای ساخت این ویدیو ها بســـــیاااااااااااااااار

زحمت کشیده شده، پس با مشاهده و همکاری

خستگی ام را به لذت تبدیل بنمایید!

 

ادامه مطلبو بنگر :)

 فیلم ها به مشکل خورده دوستان :( 

 

ارائه ی شگفتانه آیتک و جهش :

 

و اما ویدیو دوم که بسیار بسیار مهمه

رونمایی از سرور آیتک در دیسکورد :

دانلود دیسکورد برای ویندوزدانلود دیسکورد برای اندروید

عضویت در سرور آیتک

 

# تنها در این موارد نیاز به اتصال قند ش*ک*ن دارید:

* ساخت اکانت در سایت اصلی دیسکورد

* استفاده برخی از ویژگی های نسخه اندروید

* عضویت مستقیم از طریق لینک اینوایت

همین :) دیگه بقیش آزاده...

  • محمد صادق تقی زاده

خبر

خبر فوری

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

تعداد نظرات : ۲۹ تا

  • وَلا لِعَطائِه مانِع
  • قند شکن یا فیلتر؟

    پاسخ:
    ما بهش میگیم قند شکن
  • محمد صادق عبداللهی
  • فیلما خرابن

    پاسخ:
    سلام عزیز بلی لینکش رو انشاءالله اصلاح میکنم :)
  • محمد صادق عبداللهی
  • فیلما خرابن

    پاسخ:
    بلی در جریانم

    سایت باز نشد :(

    پاسخ:
    خب عزیز فیل*تر هستش شاید مشکل از قندشکنتون میتونید از Speedify استفاده کنید :)

    سلام داداش

    من برنامه رو نصبیدم

    رفتم بخش ریجستر اکانت ساختم

    بعد میگه برو بخش لاگین

    بعد رفتم بخش لاگین

    بعد از اینکه 10 تا کپچای مزخرف رو رد کردم میگه ایمیلت موجود  نیست ://///

    چ کنم؟

    پاسخ:
    سلام خب از اونجایی که با قد شکن اقدام کردید براتون اینقدر کپچا آورده، مطمئن باشید تمامی مراحل ثبت نام کامل انجام شده باشد، احتیاطا این مراحل را در سایت خود دیسکورد انجام دهید سپس در برنامه لاگین نمایید، باز مشکلی بود من در خدمتم :)
  • سعید حیاتی
  • لعنت به آی پی

    من کی میخوام یاد بگیرم که با وی پی ان بیام توی بیان آخه :/

    پاسخ:
    :|
  • سارا نیکا زاده
  • اِ !

    یوزر اصلی بلاگ یعنی چی؟

    متوجه نشدم

    زحمت کشیدید!

    اسمم هست شما مطمئن شدید بالاخره

    خودمو لو بدم؟

    من اصلا نخواستم

    نوبرشو اورده

    پاسخ:
    سعید خودتو اذیت نکن آیپیت افتاده :|

    یکیشو معرفی میکنی؟

    راستی اوندفعه سوال کردم چجوری میشه ویدیوی آپارات رو توی مطلب گذاشت

    گفتید ک ی کدی رو باید برداری

    اون کد رو از کجا بیارم؟

    پاسخ:
    روی گزینه اشتراک ویدیو بزنید بعد گزینه امبد کد رو انتخاب کنید بعد براتون آی فریم و اسکریپتو اینا رو میاره که دیگه هر کدومو خواستدی بر دارید !
    ضمنا کافیه این لینکو ببینید :

    سلام داداش

    راهی نیست بدون فیل-تر ش-کن اکانت ساخت؟؟؟؟

    پ.ن: این رادمهر عزیز فکر کرده منظورت بازی ویندوزی مافیا هستش XD

    پاسخ:
    سلام عزیز ، نه متاسفانه فیلتره ، شما میتوانید از اکستنشن های رایگان و پرسرعت کروم استفاده کنید T
    عجب ... پس بگو !
  • سارا نیکا زاده
  • بفرمایید :   Sara Nika Zadeh#0486

    من رو توی سرورتُن اد کنید

    ممونم

    پاسخ:
    قبل از اون میشه با بوزر اصلی بلاگتون پیام بدید !؟
    من مطمئنم شماکی هستید ! فقط میخوام خودتون خودتون رو لو بدهید !!!

    من هم با فیلتر شکن هم بدون فیلتر شکن رفتم نشد

    پاسخ:
    آیا از نسخه موبایل استفاده میکنید ؟!
  • سینا هندی زاده
  • سلام فیلم دومم و چطوری درست کردی که تصویرت زمینش Transparent هست؟

    پاسخ:
    فیلم اول هم همینطوره ! با کروماکی ، پرده سبز ...

    پاسخ:

    فقط یه سوال اون ویدیو رو با after efect درست کردی؟اولی رو میگم :)

    پاسخ:
    چطور مگه ؟!

    در اسرع وقت عضو میشم :)

    پاسخ:
    منتظرم!

    منظورم نسخه بازیه هست

    مافیا کلن 3 نسخه ست

    پاسخ:
    :| متوجه منظورتون نیستم ، بازی ما عین واقعیه همین که شبکه سلامت نشون میداد همون دوره اولش فقط به صورت مجازی، نمیدونستم ...

    عالی بود  :)

    فقط نمیشد یه گروه تلگرامی بزنی :/

    پاسخ:
    ممنون ! سرور دیسکورد از هر جهت بهتره چون تو تلگرام یه گروه میزنی ولی تو اینجا یه سرورو که توش چنل و بات و گروه و ... هست! تو سرور دیسکورد منتظرت هستم...

    سلام خوب و مفید بود 

    یک گروه خوب با دوستان جدید

    پاسخ:
    حتما حتما بیاید منتظرم ...

    حالا مافیا چند تو سروره؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ:
    فعلا همون عادیش رو برنامه ریزی کردمک ، بیاید تو سرور شلوغ که بشه بازی میکنیم !
  • زندگیم هلیام (لعنت به ...)
  • ی سوال چجوری ویدیوی اپارات رو تو پستت میزاری؟

    پاسخ:
    embed کد اون رو قرار میدم
  • زندگیم هلیام (لعنت به ...)
  • خیلی خفن بود 

    بزودی مینصبمششششششششششششششششش

    پاسخ:
    حتما ! منتظرتم ، خیلی سریع !

    به به D:

    پاسخ:
    🌷🌷🌷
  • سعید حیاتی
  • قبلا نصب کرده بودمش ولی نحوه کار باهاش رو بلد نبودم:/

    هیچی دیگه الان به لطف شما بلدم

    پاسخ:
    حله! اونجا هستم در خدمتت !
  • سعید حیاتی
  • دمت گررررررررررررررررررم

    پاسخ:
    همشو دیدی ؟! خب من تو سرور آیتک منتظرتم !

    یه سوال

    رو وین 7 نصب میشه؟؟؟؟؟

     

    پاسخ:
    سلام، بله تست شده کاملا جواب میده!
    منتظرتونم!

    سلام

    تبریک میگم👏🏻

     

    پاسخ:
    سلام چی رو ؟! :|
    ممنون ...
  • سعید حیاتی
  • واااااااااای کد مرگباااااااااااااااااااااااااااااااارررررررررررررررررررر

    پاسخ:
    خخخخخخ
  • فاطـــღـــمـه ツ
  • قالب جدید؟

    دامنه اختصاصی؟

    پاسخ:
    ایده خوبیه ولی نه کاملا ...
    اونم خوبه ولی حس میکنم زیر بلاگ بودن بهتره !

    قالب جدید تو راهه چون این زمونا همه از جمله من دارن قالب میسازن :/

    پاسخ:
    فکر خوبیه ولی نه متاسفانه  شاید خبری در این حوالی هم باشه ولی خب ...

    سلام علیکم
    من محمد صادق تقی زاده هستم!
    یه نوجوون علاقه مند به کارای کامپیوتری.
    که البته کارش هدف داره!

    دنبال کنندگان ۲۵۰ + نفر
    ما را همراهی کنید !