آیــتــک

آمـوزش > یـادگیـری > تبـحـر > کــار

آمـوزش > یـادگیـری > تبـحـر > کــار

یه مهمون جدید به نام Boxer

کلاسی جدید توی آیتک به نام BOXER

 

والا یعنی همون بوکسور خودمون ولی حقیقتا این معنی هیچ ربطی به قضیه نداره، خب راستش اسمش از BOX و ER تشکیل شده؛ باز هم یه اسم بی معنای من‌درآوردی، ولی باحاله، هم خودش هم اسمش، انگیزم هم از ایجادش یه پستی از چرتک بلاگ بود که واقعا ممنونم ازش و تشکر از اصلاحاتش!

BOXER یه کلاسه برای قراردادن یه متن تو یه جعبه ی خاص!

بنده دو نمونشو با دو رنگ مختلف آماده کردم تا شما عزیزان مشاهده کنید و همونطور که میدونید مدیونید نظرتونو نگید یا لااقل در صورت مورمور شدن سلول های جذاب مغزتون بکوبونید رو لایک دیگه! عه! خخخخخ شوخی نمودم هر جور مایلید...

خب حالا دیگه وقت رونماییه: 

 

منمشتعلعشقعلیمچهکنم

منممشتعلعشقعلیمچهکنم

 

خواهش می‌کنم! تشویق نکنید! خجالت میکشم...

اوهووم اوهووم، ببخشید تو حال خودم بودم.

داستان وقتی جذاب تر می‌شه که موستون رو ببرید روش!

اگه هم که با موبایلید روش یه بار ضربه بزنید!

او له له بخوانید : O LA LA !!!

خب دوستانِ بلاگر باز هم تاکید می‌کنم نظر یادتون نره

اگه هم کدشو میخواید،

که قطعا میخواید #از_خود_راضی بفرما :   تو ادامه مطلبه  

 

کد بنفشه :

.boxer-p {
    margin:8px 2px;
    padding: 2px 5px;
    border-radius: 20px 0px;
    background: #e8aff3;
    background-image: linear-gradient(90deg,#ffc2f5,#e2bfff);
    border-right: 3px solid #b800a6;
    border-left: 3px solid #ff00b7;    
    text-align: center;
    direction: rtl;
    transition: all 1s cubic-bezier(0.75,-5,0.25,5);
}
.boxer-p:hover {
    border-radius: 0px 20px;
    background-image: linear-gradient(-90deg,#ffc2f5,#e2bfff);
    border-right-color: #ff00b6;
    border-left-color:#b800a5;
}

 

کد آبیه :

.boxer-b {
    margin:8px 2px;
    padding: 2px 5px;
    border-radius: 20px 0px;
    background: #afd8f3;
    background-image: linear-gradient(90deg,#c2f7ff,#c8e4ff);
    border-right: 3px solid #0056b8;
    border-left: 3px solid #00b2ff;    
    text-align: center;
    direction: rtl;
    transition: all 1s cubic-bezier(0.75,-5,0.25,5);
}
.boxer-b:hover {
    border-radius: 0px 20px;
    background-image: linear-gradient(-90deg,#c2f7ff,#c8e4ff);
    border-right-color: #00b2ff;
    border-left-color:#0056b8;
}
  • محمد صادق تقی زاده

boxer

class

css

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

تعداد نظرات : ۲۲ تا

  • وَلا لِعَطائِه مانِع
  • کد قالب سیلور 1 نقل بلاگ هست که البته کمی تغییر دادمش. اما در حد همون رنگ و بک گراند و صفحه اصلی

    برای من نشد. نظرات رو خوندم فهمیدم باید چیکار کنم رفتم انجام دادم اما توی پیشنمایش پستم هیچ تغییری نکرد ):

    خیلی خوشگله چیکارش کنم؟ |:

    پاسخ:
    گام به گام رو پیش رفتید؟ میشه از کد های سایتتون یه عکس بفرستید

    سلام

    این کد رو باید تو بخش منبع بذارم ؟؟

    یعنی همون بخش کد های پست که توی تول‌بار ادیتور هست؟

    پاسخ:
    سلام
    کد سی اس اس رو توی بخش css قالب قرار بدید و حالا باکس هایی که میخواهید اینطور بشن رو بهشون کلاس باکسر بدید :) توی پست توضیح دادم 
  • محمد صادق عبداللهی
  • ووووو تا حالا چنین چیزی ندیده بودم اول فکر کردم جاوا اسکریپت داره بعد دیدم «نوچ» نداره😃
    یه چیز جدید تو css هم یاد گرفتیم

     

    پاسخ:
    قربونت لطف داری چیز خاصی نبود ولی گوگولی شد😅
  • سعید حیاتی
  • من مشتعل عشق علیم چه کنم

    کلا منظور این پست این جمله گرانبها بود

    پاسخ:
    اوهوممم

    حتما آموزشش رو بذار

     

    اگه میشه ویدیویی :-) 

    پاسخ:
    انشاءالله  ممنون
  • محمد صدرا عبدالعلی زاده
  • بلایی که من سر قالب اوردم کرونا سر مردم نیاورد!

    بالای لوگو ها

    نویسنده شدید

    پاسخ:
    سعیمو میکنم با اجازه ممنون
  • محمد صدرا عبدالعلی زاده
  • داداش کدو زدم نتیجش این شد!!!!!!!!

    sadradl.blog.ir

    پاسخ:
    یا حسین ! برا کجاش میخواستی برنی ؟!
    بگو من برات بزنم ، نویندم کن تا درستش کنم واست ...
  • محمد صدرا عبدالعلی زاده
  • ببخشید نفهمیدم

    پاسخ:
    ؟!
  • محمد صدرا عبدالعلی زاده
  • چطوری باکسش رو توی متن بزارم؟

    (مثل اون pdf توی امار کرونا)

    پاسخ:
    انتخابش کن گزینه div رو بزن و کلاسنامشو اسم کلاسمون تعریف کن و در پیش نمایش نتیجشو ببین

    اره دیگه پس چجوری جوابت رو میدم؟ :)

    پاسخ:
    هیچی آخه هیچ اشاره ای به جوابام نداشتی گفتم حتما طوریه !

    خواهش میکنم راستی حلول ماه رجب بر شما هم مبارک :) 

    خیلی التماس دعا :)

    پاسخ:
    و همچنین پسر گل !


    اصلا جواب کامنتا رو مییخونی ؟!‌ الوووو !

    سلام 
    خط پنجم نوشتی آماده کردن ولی باید بنویسی آماده کردم 

    خیلی باحاله و قشنگه و چیزی که جذاب ترش میکنه کد کوتاهشه :) باریکلا :)

    پاسخ:
    سلااااام آقا صدرای گل !
    #غلطـاملایی
    چشم اصلاحش می کنم ممنون بابت فیدبکت
    مچکرم
  • محمد صدرا عبدالعلی زاده
  • اها یعنی این فقط یه استایله برای متن.

    درسته؟

    پاسخ:
    بله دقیقا !
  • محمد صدرا عبدالعلی زاده
  • کد رو دقیقا کجا بزارم؟

    چطوری توش متن بنویسم اخه هیچ جای متنی نداره

    باید یه تگ div و p تو html بزنم؟

    پاسخ:
    شما توی ویرایشگر متنیتون اگه یه متنیو بنویسید کافیه انتخابش کنید و گزینه div رو بزنید و در \نجره باز شده قسمت کلاس اسم کلاستونو بنویسید !
    آموزشش رو اگر شد حتما میزارم
  • محمد صدرا عبدالعلی زاده
  • یا حضرت کد نویسی!!!!!!

    چقدر خفنه و از اون خفن تر چقدر کوتاهه

    پاسخ:
    مچکرم این که کوتاه تر شده پیشنهادات چرتک بلاگ بود حدودا ۴ خط کوتا تر شده و ممنونم
  • نویسنده آشنا
  • اره از ته دل هست، همیشه بوده:)

    پاسخ:
    الحمدلله واقعا مچکرم !
  • نویسنده آشنا
  • مبتکر بیان بلاگی دیگه:) 

    باکس قشنگلیه🌹

    پاسخ:
    جدی !؟! واقعا این حرفو از ته دل میزنی ؟!؟
    خوشحالم می کنی با نظرات ممنون همیشه جای پیشرفت هست !
    راسی چشاتون خوشگل میبینه !
  • Mohsen Farajollahi シ
  • خیلی قشنگه :) و البته هوشمندانه ساخته شده! وقتی پیش نمایشش رو دیدم گمون نمیکردم کدش اینقدر کوتاه باشه :))

    پاسخ:
    لطف دارید حاصل تلنگر شما بود !

    1مچکرم:)

    2 چشم:)))

    پاسخ:
    1خواهشم می کنم
    2ممنون

    سلام

    خوب است

    حروف متنیک سوال:  را عمدا به هم چسبیده قرار داده اید؟

    پاسخ:
    سلام مچکرم
    بله میشه :  من مشتعل عشق علیم چه کنم

    2 مطلب

    1نوشتید ادامه مطلب داداش ...ایا منم داداشم:)

    2کلا نفهمیدم چی میگید...خخخ(ببخشید)

    پاسخ:
    عذر خواهم تصحیح شد ...
    خب میتونید یه باز دیگه مطالعه کنید (کل این پست راجع به اون دو تا شبه مسطتیل رنگیه)

    سلام علیکم
    من محمد صادق تقی زاده هستم!
    یه نوجوون علاقه مند به کارای کامپیوتری.
    که البته کارش هدف داره!

    دنبال کنندگان ۲۵۰ + نفر
    ما را همراهی کنید !