آیــتــک

آمـوزش > یـادگیـری > تبـحـر > کــار

آمـوزش > یـادگیـری > تبـحـر > کــار

حلول مــاه مبارک رمضـــان

مـــاه میـــهــمــانی خــــدا

مـــاه گشایش راه های آســـمان

مــــاه بـــنـــدگـــی خــــدا

مـــاه بــهـــار قــــــرآن

را به همه مســـلمـانـان جــهـان

به نــوبـه خودم تبـــریــک میـــگم!

 

پیشنهاد در ادامه مطلب

 

+ یـه پـیـشـنـهــاد :

شاید شما هم مثل من دوست داشته باشید که

توی ماه رمضان قرآن رو یه بار کامل بخونید

همون روزی یک جزء همیشگی ،

از اون طرف به خودتون بگید وای من که

کل قرآنو نمیتونم سریع و صحیح بخونم

پس بهتره یه صوت قرآن گوش بدم ،

از اون طرف بگید وای یک جزء رو تو

یک ساعت می خونن و من اینقدر وقت ندارم

(یا بهتره بگم وقت نمیزارم :| )

خب من یه پیشنهاد دارم ،

توی این روزای کرونایی همه تو خونه ایم

و عموما وقت زیاد داریم ،

بیایم و 30 دقیقشو اختصاص بدیم به قرآن

و روزی یک جزء بخونیم ،

اونم با صوت یک قاری به صورت صحیح

ولی با سرعت بالا ؛ قرائت تحدیر استاد معتز آقایی ،

من لینکشو میزارم حجمش خیلی نیست ،

همچنین به تفکیک جزء هستش

انشاءالله از فردا هممون شروع کنیم ،

در کنارش یه دعایی هم برا این حقیر بکنید بلکه آدم شم...

 

  دانلود با کیفیت پایین  

  دانلود با کیفیت متوسط   

  • محمد صادق تقی زاده

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

تعداد نظرات : ۶ تا

  • حسین عبداللهی
  • سلام علیکم

    نماز و روزه هاتون قبول باشه

    به سفره صلوات دعوتید

    لطفا برای مشارکت تعداد صلوات را بفرمایید.

    پاسخ:
    59

    سلام

    مبارک باشه

    خیلی پیشنهاد خوب و مفیدیه ممنون 

    همگی التماس دعا به خصوص در مواقع سحر و افطار :)

    پاسخ:
    سلام صدرا جان و همچنین ممنون حتما دعا کن 

    التماس دعا✋🏻

    پاسخ:
    عزیزم معین جان و همچنین

    سلام پیشنهاد خیلی خوبی دادی. 

    مگر الان آدم نیستی :))  ؟؟؟؟؟ 

    التماس دعا

     

    پاسخ:
    سلام خب الحمدلله
    آدم ؟!
    همچنین

    سلام...

     

    التماس دعا

     

    پاسخ:
    سلام
    :)
    همچینین در مواقع افطار و سحر

    سلام دادا 

     

    مبارک باشه . التماس دعا.

    پاسخ:
    سلام و همچینین مممنون

    سلام علیکم
    من محمد صادق تقی زاده هستم!
    یه نوجوون علاقه مند به کارای کامپیوتری.
    که البته کارش هدف داره!

    دنبال کنندگان ۲۵۰ + نفر
    ما را همراهی کنید !