آیــتــک

آمـوزش > یـادگیـری > تبـحـر > کــار

آمـوزش > یـادگیـری > تبـحـر > کــار

#برنگار *چهاردهم*

سلاااااام بر دوستان!

امیدوارم حالتون خوب باشه و

اگه کرونا هم گرفتید جوهرش نخشکه!

 

یه نهضتی راه انداختم به نامِ نهضتِ

بَــرنِــگــار

بـرچـسـب‌نـگـاره

انشاءالله به هر مناسبت آپدیت میشه...

 

حالا برنگار چی هست؟

خب اگه دقت کرده باشید

همون اول که وارد وبلاگ میشید

یه چیزی اون گوشه بالا سمت چپ

میاد پایین و بعد چند ثانیه میره بالا،

من اسمشو گذاشتم برنگار «برچسب نگاره».

 

آرشیو بــرنــگــار ها :

  در ادامه مطلب  

 

اول‌ <‌دهه‌فجر

 

دوم <‌انتخابات

 

سوم <ماه‌رجب

 

چهارم <امام‌‌‌‌علی‌ع

 

پنجم <سال نو

 

ششم <عیدمبعث

 

هفتم <اعیاد‌شعبان

 

هشتم <نیمه‌شعبان

 

نـهـم <ماه‌رمضان

 

دهــم <عید‌فطر

 

یازدهم <دهه‌کرامت

 

دوازدهم <محرم

 

سیزدهم <محرم

 

چهاردهم <آغازفصل‌نو

 

نــظــر فراموشتون نشه‌!

#مدیونید_ببینید_و_نظر_ندید!

  • محمد صادق تقی زاده

برنگار

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

تعداد نظرات : ۶۶ تا

  • وَلا لِعَطائِه مانِع
  • چجوری توی وبلاگ مون مثل مال شما بزاریم؟

     

    پاسخ:
    کد برنگار پایین وبلاگ روی آیکون html و css بزنید سرچ کنید برنگار میاد

    این نظر صرفا جهت مدیون بودن است 

     

    پاسخ:
    این پاسخ صرفا جهت اعلام نفهمیدن قضیه است XD
  • سینا شاملو
  • سلام

    انشالله که خوب بشی زودتر...

    دعا هم چشم انجام شد...

    موفق باشی.......

    پاسخ:
    سلام
    ممنونتم دمت گرم ایشالا خودت و خونوادت سلامت باشید :)

    سلام؛

    برنگار برای دهه فجر نمیزنی؟

    پاسخ:
    سلاااام :)
    مریضم حالم زیاد مساعد نیست دعا کن برام، ایشالا اگر عمری باشه برا 22 بهمن با این حساب برنگار یکساله میشه :)

  • سینا شاملو
  • پس وقتی رسید ماهارم خبر کن..

    پاسخ:
    چشم حتما :)

    (:::

    پاسخ:
    هه هه هه هه  سلام آقا کسری!
  • سینا شاملو
  • و ما همچنان منتظر پست هستیم

    پاسخ:
    اتفاقا خودمم منتظرم ! 🤣
  • سینا شاملو
  • یه پستی بذار دیگه بابا حوصله‌مون سر رفت.

    پاسخ:
    :) ajab! ممنون بابت مهربونیاتون ! نگران نباشید انشاءالله سرنوشت این بلاگ مثل عرفان نیست ...
  • سید علی طلوع
  • سلام خیلی قشنگن، خودت طراحیشون کردی؟

    پاسخ:
    سلام بله به مناسبت ها طراحی میشن و اون بالا قرار میگیرن ، البته این ما ملت امام حسینیم لوگوی یکسان طراحی شده توسط گرافیستای خانه طراحان انقلاب اسلامی تهران است

    لوگو وبت میره زیر برنگارت :|

    یه چاره ای بیندیش :/

    پاسخ:
    آخرش که میره بالا ! ولی باشه چشم :)

    کمک خواستی بگو بیام 

    پاسخ:
    باشه اوکیه :)

    تسلیت

    پاسخ:
    یا حسین ع

    احساس میکنم ایده هایت ته کشیده

    درسته ؟

    پاسخ:
    :) نه حقیقتش کار فلفور بود بعدشم گفتم هم نوا بشم با هیئات مذهبی ، اگر هم منظورتون فعالیت وبلاگه که باید بگم سرم حسااااااااااااااااااااااابی شلوغه !

    تسلیت :(

    پاسخ:
    همچنین
  • سعید حیاتی
  • نه دیگه سرور شما از طرف من تحلیمه دادا :)

    من هم به خاطر اینکه یادم رفت یوزر و پسم رو و اینکه دیسکورد به صورت خوکار باز میشد و من توی ویندوز سون نمیتونستم مسدودش کنم دیگه گهلم :(

    حالا ما هم بیایم تو برنگار یا نه؟ اجازه میدی صاحب اثر؟

    پاسخ:
    خب بلد نیستی خودکار باز شدنشو ببندی چرا بیخیالش میشی :|
    با حفظ اخلاق کپی رایت بله مشکلی نیست :)
  • سعید حیاتی
  • آهان :/

    ببخشید من دیگه اصلا دور این برنگار رو خط کشیدم ؛(

    من دیگه گهلم :(

    پاسخ:
    چرا دوباره نمیای تو سرور ؟! اگه رعایت کنی که طوری نیس ! من فقط برا 24 ساعت بنت کردم :)
  • سعید حیاتی
  • منم از عید غدیر به نهضت برنگار خواهم پیوست :)

    البته با اجازه شما ؛)

    پاسخ:
    #کپی میخوای بزنی و به اسم خودت در کنی دیگه...
    باشه هر کاری میخوای بکن من سکوت میکنم :|
  • سعید حیاتی
  • خو یه چیزی بوگو

    پاسخ:
    چی بگم :)
  • سعید حیاتی
  • چرا همش پوکر فیس نشون میدی رد میشی؟ تاکتیک جدیده؟

    پاسخ:
    آخه چی بگم ...
  • سعید حیاتی
  • من دوباره دیدمش

    اینم نظر :)

    پاسخ:
    :|

    مدیون میکنید مجبوریم نظر بدیم:))خخ
    زیبا بود واقعا
    غیر از اینا مطالبت رو ک داشتم نگاه میکردم ،نحوه بیانت برام جالب بود باعث شد بخوام مطالب دیگتوهم بخونم
    هنوز کار دارم با سایتت وقتی کامل خوندمش نظرمو بت میگم:)
    طراحی خود سایتتم عالیه
    امیدوارم تو همه مراحل زندگیتم همین جوری عالی و موفق باشی:)

    پاسخ:
    سلام عزیز قربونت لطف داری من هستم خدمتت :)
  • علی فدایی تهرانی
  • منم دوساله میخوام ار فردا شروع کنم ولی متاسفانه [جدی] نمیشه...! 🤣

    پاسخ:
    نه قربونت برنامه شگفتانه و اینا داریم ؛)

    سلااااااااااام

    چه عجب یه فعالیتی کردی محمدصادق👏🏻

    البته من خودمم درگیر ورودیا بودم😅

    خواستم فقط یه چیزی گفته باشم😁

    پاسخ:
    سلاااااااااااااااام
    خخخخخخخخخخخخ
    ایشالا از 10 تیر ! شروع میکنم !

    باورتون می شه تازه حالا یادم افتاد تولد آقا جان (ع) نزدیکه ؟

     

    چقدر بی خیال شدم /:

    پاسخ:
    عجب ...
    شاید اثرات کروناست که همه ما رو بی بخار کرده ...
    ممنون !

    آقای حیاتی شما به دل نگیر.

    .

    .

    .

    به کبد بگیر

    عادیه، عادت می کنی!

     

    پاسخ:
    جدیدا مد شده ؟! یا کلا شما همینطوری ؟!
  • سعید حیاتی
  • این یکی دیگه نه شوخیه نه دروغ

    راست گفتم کاملا

    والا

    وقتی میگی "وگرنه مدیونی و خدا نبخشدت" همین معنی رو میشه ازش برداشت کرد دیگه

     

     

     

    پاسخ:
    ببین سعید ای کاش ازت یه عکس داشتم ...
  • سعید حیاتی
  • ما دو تا اشتباه تو زندگیمون کردیم:

    یک اینکه نمیخوام بگمش و دو اینکه از شما چند تا سوال پرسیدیم و تا آخر عمر حالا باید مدیون باشیم

    پاسخ:
    عجب ...
  • سعید حیاتی
  • والا ما هم حسابی کار داریم

    پاسخ:
    *____*
  • سعید حیاتی
  • مبارکه

    چه خبرا

    عجب ایورا سر میزنی

     

    پاسخ:
    من با تو حسابی کار دارم ...
  • اشکان ارشادی
  • یادت نره که باید جریان فیشینگ را برملا کنی ، آن شب ازم خواهش کردی و من سکوت کردم. گفتی هک نشده ام. درسته ؟ 

     

    پاسخ:
    سلام ببخشید فرصت نشد انشاءالله صوتی مبنی بر اطلاعات این قضیه خواهم گذاشت اما تا این لحظه خودشون اعترافاتی کرده اند ! و همچنین نگران فیشینگ نیز نباشید ، هیچ کس هک نشده ...
  • نویسنده آشنا
  • سلام، عیدت مبارک اقا محمد:)

    پاسخ:
    سلام و همچنین !!!! *.*

    طرح دوست داشتنی ای داره

    بالخصوص طرح ریسه ها

    آفرین محمد صادق عزیز

    پاسخ:
    سلام ممنون علی جان

    برنگار شب قدر کوش پس؟

    پاسخ:
    سلام شرمنده واثعا سرم شلوغ بود ...
  • اشکان ارشادی
  • بعدا توضیح بهتر میدم. 

    فقط اینرو بگم : 

    دوستان بلاگ بیان یک چیز دیگرند مثل خودت ، امیدوارم موفق باشی. 

    پاسخ:
    ممنون اشکان جان
    توصیه بسیار مفید و به جایی بود
  • اشکان ارشادی
  • سلام 

    سری به سایت منهم میزدی. البته سعید خان یار خوب منه! ولی خوب بود سری میزدی و نظر کارشناسانه می گفتی. 

    این مدت هم درگیر کارهای سایت بودم. مطالب روهم از نو نوشتم تا گوگل بپسنده ، پسند کنه، آخه از مطالب کپی گویا بیزاره ، البته برخی از مطالب ناخودآگاه کپی محسوب میشه چون از word میگذارم گرچه قبلا خودم نوشتمش. 

    طراحی پوسته رو نگاه کردم جایی برای کد عدم کپی ندیدم 

    نگاهی بنداز ، ببین میشه کد عدم کپی بزنیم ، بهم بگو ، ممنون میشم. 

    کدی بهم بدی عالیه ، البته باید با سعید هم مشورت بکنم. 

     

    بهر صورت موفق باشی. وب خیلی خوبی داری. 

    پاسخ:
    منظورتون رو از عدم کپی درست متوجه نشدم ببشخید شما لطف داریی آقا اشکان ممنون یا علی

    مبارک باشه محمدصادق عزیز

    راستی تکلیف آموزش اچ تی ام ال چی شد، میخواستم توی وبم معرفیش کنم ولی دیدم پاک کردی

    پاسخ:
    به زودی انشاءالله آموزش html همراه با css معرفی خواهد شد انشاءالله
    ممنون
  • نویسنده آشنا
  • سلام

    بسلامتی:) ماه رمضان هم مبارک، فردا اولین روزه:)

    پاسخ:
    انشاءالله

    دست مستر سایفر درد نکنه که کدش رو گذاشت. 

    پاسخ:
    بله ممنونیم ازش !

    برای این که مدیون نباشم...

    سلام :)

    پاسخ:
    ممنون !
    و علیکم السلام ! تا دقایقی دیگه سورپرایز دارم ! راس ساعت 20 باشید تو آیتک

    سلام 

     

    ممنون.

    پاسخ:
    سلام
    خواهش

    سلام

    مبارکه تبریک میگم

    +تولد قمری من ۲۷ رجبه:)...

    پاسخ:
    سلام به به تبریک میگم انشاءالله زندگی خوب و خشی داشته باشین

    صادق خط بعدی هم یه نظری بکن

    پاسخ:
    یه چیز بگم !
    اگه واقعا دنبال اصلاحی ، بگو کجا و چی مشکل داره ! نه این که ...
    #انتقاد

    کدش رو از رو وبلاگ شما ورداشتم کد این شکوفه هه که سمت چپه

    پاسخ:
    خواهش میکنم قابلی نداشت

    خیلی خوب بود حال نداشتم مثل سال قبل کدش رو بنویسم 

    پاسخ:
    خواهش می کنم ولی کد چیو ؟!

    سلام صادق

    به متنی که برای توضیح برنگار نوشتی یه نظری بکن

    پاسخ:
    خخخخ جاشو که عوض کردن متنو عوض نکردم خوب شد گفتی ممنون !

    سال نو شمام مبارک  

    عه منم از این برنگار شکوفه ای ها  میخوام😐

    پاسخ:
    خخخ خو ور دارید ! کدش رو میزارم ...

    باشع

    پاسخ:
    خدانگهدار

    مچرکی؟://///

    پاسخ:
    نه هیچی ولش

    خخخخخ اهان

    اورینو خوب اومدی...

    اورین پسر جان اما ی پیشنهاد این گفتینو رو داعم بزار شاید یکی باهات کار داش نتونست زمانی ک انلاینی بیاد

    پاسخ:
    خب کامنت بگذارد !

    چی خوب شد؟

    پاسخ:
    شما که نظر ندادین ! منم گفتم مچرکم ! (درستش مچرکمه !)
    لااقل یه آورینی ، زشته ای چیزی !

    خب چون گفتی مدیونی

    بیا اینم نظر:/

    پاسخ:
    مچرکم ! خوب شد ؟!

    جاییش رو تغییر ندم؟ 

    پاسخ:
    نه همینه فقط اون دو تا خط که یکیش برا آفلاین بودنه یکیش برا آنلاین بودن که میتونی نوبت به نوبت کامنتشون کنی

    نوشتی مدیونی نظر ندی

    فقط برا همین نظر میدم

    پاسخ:
    خخخخخ ممنون به کدتون رسیدید !؟
    html :
    <link rel="stylesheet" href="http://cdnjs.cloudflare.com/ajax/libs/animate.css/3.2.6/animate.min.css">
    <a href="http://aitac.blog.ir/page/%D9%BE%D8%B1%D8%B3%D8%B4-%D9%88-%D9%BE%D8%A7%D8%B3%D8%AE" class="Online animated rotateInUpRight anidel_2">الان آنلاینم !</a>
    <a href="http://aitac.blog.ir/page/%D9%BE%D8%B1%D8%B3%D8%B4-%D9%88-%D9%BE%D8%A7%D8%B3%D8%AE" class="Offline animated rotateInUpRight anidel_2">الان آفلاینم ...</a>
    css :
    .Online {
        top: 8px;
        right: 6px;
        position: fixed;
        width: fit-content;
        color: #c700eb;
        direction: rtl;
        background-color: #ffffff;
        padding: 6px;
        padding-bottom: 2px;
        padding-top: 2px;
        border-radius: 50px;
        border-top-right-radius: 0;
    }

    .Online:hover {
        color: #ffffff;
        background-color: #c700eb;
    }

    .Offline {
        top: 8px;
        right: 6px;
        position: fixed;
        width: fit-content;
        color: #ffffff;
        direction: rtl;
        background-color: #c700eb;
        padding: 6px;
        padding-bottom: 2px;
        padding-top: 2px;
        border-radius: 50px;
        border-top-right-radius: 0;
    }

    .Offline:hover {
        color: #c700eb;
        background-color: #ffffff;
    }
       .anidel_2 {
            animation-delay: 2s;
    }

    اینم از کد خدمت شما
  • محمد صدرا عبدالعلی زاده
  • خخخ

    تنها خوبیش اینه تبلیغ ایچت رو برنداشته

    +حالا بهش میگم ذکر کنه

    پاسخ:
    خخخ آرع چه میشع کرد ...
    دستت طلا !
  • محمد صدرا عبدالعلی زاده
  • پاسخ:
    این آقا حسام هم میدونستی که کل قالبش رو از بنده ورداشته ! هر چی بش می گم داداش لا اقل ورد می داری یه حق نشرو اون پایین فوتر رعایت کن ولی چه فایده ...
  • محمد صدرا عبدالعلی زاده
  • خخخخ

    دارم یه قالب عید نوروز میزنم برای اون میخواستم

    بیخیالش میشمD:

    آخه دوستم زده درست بود برای من کار نمیکنه

    پاسخ:
    دیدم اون بلاگه رو !
    دوستت کیه ؟! آدرس بلاگ بده ببینم چی زده !
  • اردیبهشت ..
  • قشنگه

    پاسخ:
    مچکرم
  • محمد صدرا عبدالعلی زاده
  • اقا من کدو زدم

    ولی کار نکرد

    چی کار کنم؟

    پاسخ:
    خخخخخ به نظر من ولش کن
  • محمد صدرا عبدالعلی زاده
  • با جاوا اسکریپت زدی؟

  • محمد صدرا عبدالعلی زاده
  • جالبه.

    چهارمی چیه؟

    :)

    پاسخ:
    مچکرم
    مناسبت بعدی یا ایده بعدی
    :)))

    سلام

    احسنت خیلی قشنگ و جالبه :)

    از اسمش هم خوشم اومد باریکلا :)

    پاسخ:
    سلام !
    لطف داری شما ...
    ممنون
  • معین صرافان
  • جالبه!

    پاسخ:
    لطف داری معین جان !
  • معین صرافان
  • متاسفانه مشارکت حدود ۵۰ درصد بوده

    پاسخ:
    تازه شدیم مثل کشور های پیشرفته !

    🤩😍 So beautiful

    پاسخ:
    مچچچچچچچکرم !
  • فاطمه حسینی
  • واو

    پاسخ:
    ممنون

    داداش کدش رو هم میشه قرار بدی من قرار دادم با انیمیشن بالا نمیاد یعنی اصلا بدون انمیشن هم میزارم بدون کد fixed میاد fixed رو که میزاری میره

    با انیمیشن هم نمیاد میشه راهنمایی کنی ؟

    پاسخ:
    شما باید با کیفریم ها کار کنی عزیز راجع به جاش هم آخر کدت با حالت فیکسد قرارش بده انشاءالله درست میشه

    سلام علیکم
    من محمد صادق تقی زاده هستم!
    یه نوجوون علاقه مند به کارای کامپیوتری.
    که البته کارش هدف داره!

    دنبال کنندگان ۲۵۰ + نفر
    ما را همراهی کنید !