آیــتــک

آمـوزش > یـادگیـری > تبـحـر > کــار

آمـوزش > یـادگیـری > تبـحـر > کــار

بازگشت؟

 

ســـلام! 🖐🏻

نمیدونم با چه رویی ولی یه جورایی من برگشتم... 😪

رفقای قدیمی، کجایید؟ 😓

بیاید یکم با هم حرف بزنیم، از خودتون بگید، از این روزا... 🥺

اگر ببینم هنوز هستید، با یه رویه جدید دوباره بلاگ نویسی رو شروع میکنم! 🙃

 

#روزنوشت

  • محمد صادق تقی زاده

آیتک

بلاگ

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

تعداد نظرات : ۱۷ تا

سلام اقا صادق منتظریم فقط اموزشای جدید بدی

 

پاسخ:
سلام
محمد صادق شاید دیگه نباشه
دیگه...
  • محمد صادق عبداللهی
  • بیا یه مطلب 1 کیلومتری بزن

    بعد مام بیایم بخونیم

    از جهش چه خبر؟ (جهش کرونا نه ، جهش آیتک)

    پاسخ:
    هع، والا
    چی بگم...
    جهش؟ ایممم جهش جهش پیدا کرد :)
    خبرشو تو هفته اول و دوم مهر میدم...
  • محمد صادق عبداللهی
  • الووووووو😶

    وقت دنیا و آخرت رو میگیگیریا

    پاسخ:
    XD جونم؟
  • محمد صادق عبداللهی
  • @Deleted user

    به به ببین کی اینجاس😁

    چرا به فنا رفتی؟

    پاسخ:
    عجب....
  • 𝕄𝕠𝕠𝕟 𝕊𝕙𝕒𝕕𝕠𝕨 🌙
  • خوش برگشتین بسی :)

    پاسخ:
    سلام خیلی میمنان :)

    سلام، خوش برگشتی. موفق باشی

    پاسخ:
    سلام
    ممنون سید علی

    آقا بازگرد دیگه...  (:

    پاسخ:
    بازگشته ام ای وی

    به به ببین کی اینجاست ؟ :)

    کجا بودی پسر ؟

    خوش اومدی، چه خبرا ؟

    پاسخ:
    سلاااام
    قربونت
    شکر ممنون
    دیگه دیگه...

    مشکلی نیست به زودی معرفی میکنم، فعلا در حال یک سری تغییرات روی سایتم هستم بعدش میگم

    پاسخ:
    خب حله ;)

    سلام :)))

    پاسخ:
    سلام :))))))
    معرفی میکنی؟ XD

    سلام جناب

    خوش برگشتی :)

    پاسخ:
    سلام آقا کسرا
    ممنونم :)

    عه چه حلال زاده ... ذکر خیرت بود حاج آقا ...

    سعید هستم، منتها این اکانته شرایطش جور نبود مجبورم ناشناس بدم.

    داشتی واس المپیاد کامپیوتر میخوندی یا واسه کنکور؟

    تعریف کن ببینیم چه کردی این همه وقت ...

    پاسخ:
    سلام سعید جان
    عجب... کم پیدایی شما هم!
    ما که کلا خیلی میخونیم ولی نه واسه اینا xd
    کنکور ایشالا 1402 میزنیم تو گوشش
    تو چ میگردی

    سلام

    به به

    من که هستم ولی خیلی مطلب نمیزارم

     

    پاسخ:
    سلام علی آقا
    ممنون لطف داری

    واقعا با چه رویی برگشتی XDDD

    شوخی میکنم

    سالام... خوش برگشتین

    پاسخ:
    سالام 😅 خجالتم نمیکشم!
    لطف دارید :)
    ایشالا هستم بیشتر...

    برگرد که جات خیلی تو بیان خالیه

    پاسخ:
    آقا سینا پس وبت کو؟ 
    لطف داری عزیز :)
    ایشالا هستم، ب شرط حیات و بودن شما رفقام
  • نویسنده آشنا
  • سلام

    چطوری اقا محمد:)؟

    چه عجب از این طرفا، یادی از وبلاگنویسا کردی😄

    خوش برگشتی، خوشحال شدم🌹

    پاسخ:
    سلااااااااام
    به به! قربونت ممنون لطف داری، چه خوشحال شدم کامنتتو دیدم!
    هه، چک میکردم، ولی خودم فعالیتی نداشتم، آره خلاصه...
    لطف کرید، انشاءالله بیشتر کنار هم خواهیم بود
  • محمد صادق عبداللهی
  • 🤨💔💔💔💔💔

    ما رو دور ننداز

    ما انقدرم بدرد نخور نیستیم

    تو بنویس ما لایک می کنیم😶

    جدا ولی استریم چی شد 😐

    عالم بی عمل...

    یه سوال O_O چرا انقدر کم فعالی؟نه تنها توی وبلاگ بلکه داخل همه جا (به خصوص دیسکورد)

    البته کلا بیان ساکت شده چندین تا وبلاگ دارم از بهمن پارسال پست نذاشتن😑

    پاسخ:
    قربونت لطف داری
    ممنونم که هنوز هستید
    آره ساکت شده اینجا هم...
    عالم بی عمل که نه، عالم در زنجیر...
    نظر خودت چیه کم فعالیت میکنم؟

    سلام علیکم
    من محمد صادق تقی زاده هستم!
    یه نوجوون علاقه مند به کارای کامپیوتری.
    که البته کارش هدف داره!

    دنبال کنندگان ۲۵۰ + نفر
    ما را همراهی کنید !