آیــتــک

آمـوزش > یـادگیـری > تبـحـر > کــار

آمـوزش > یـادگیـری > تبـحـر > کــار

گــام دوم

تصاویر + توضیحات

 

۱.  

 

خب دوستان ! این آقای من ، یه موجود خیلی خطرناکیه ! چون اصلا اونطوری که میگه نیس ، میدونید چی میگم ؛ ینی همش میگه : من فلانم ! من بهمانم ! من بزرگم !  من بهترینم ! همه بدن فقط من خوبم ! و ... در حالی که اصلا از این خبرا نیس ... چون همش باده !

با یه سوزن کوچولو هم میترکه و ضایع میشه ! اینه عاقبت #غرور و #تکبر ! آقا این منه هیچی نیس ! یه مورچس در برابر یه کوه که کوهش میتونه دوستت هم باشه ! #تواضع

 

۲.  

 

یه استادی دارم به نام اســـــتاد اجل لوئیان ، خیلی آدم دوست داشتنی هستند ؛ ایشون میگفتند : #آدم باید یه دارت درست کنه و هر روز با تیرش بزنه به هدف و سوراخ سوراخش کنه ، حالا اون دارته چی باشه ؟ روش نوشته باشه #من !

همون منی که باعث میشه فکر کنی یه کسی هستی برا خودت و از خونواده تا خدا براشون شاخ و شونه بکشی که منو دعوا می کنی ؟ سر من #بلا میاری ؟ حالا مگه کی هستی که حالا فکر کردی میتونی از خدا شکایت کنی ؟!

 

۳.  

 

خیلیا قالپاقن ! #قالپاق تایر ! فقط یه ظاهر خوشگلی دارن ! تو ظاهر رفتار و پوشش و ... گویای اینه که "بعله بالاخره ما هم یه آدمی هستیم #واسه_خودمون ..." در اصل باطنشون یه تایر سیاه و زشته که فقط یه قالپاق چسبوندن روش ! اینجاست که اگه قالپاق = من بِکَنی و بش بگی برو گم شو به حقیقت تایر وجودیت پی میبری و اینجاست که #خود_سازی میکنی تا باطن و وجودتو زیبا کنی و بشی مثل تایر یه لامبورگینی وننو !

  • محمد صادق تقی زاده

گم شدن

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

تعداد نظرات : ۲۲ تا

  • سعید حیاتی
  • منکه اصلا تویوپ لاستیکم

    اونم یه تویوپ پوکیده!

    پاسخ:
    خخخخخخخخ #تشابه

    نه که کلا نداشته باشم.ولی اونقد چیز بزرگی نیس.

    کندم

    پاسخ:
    این خوبه که مشکلاتو شکلات میبینی !
    ایشالا وری وری وری فست شی !
    یا زهرا س

    من مشکلی ندارم.فقط نیاز به پیشرفت دارم

    پاسخ:
    1. خب این که مشکلی نداری دو مسئله اس ! یا داری ولی برات مهم نیست (احسنت) یا نداری کلا (خطرناکه)
    2. کندی ، توقف یا عدم پیشرفت = مشکل !
    یا زهرا س

    سلام. مطلبت جذابه. مخصوصا دارت زدن. ان‌شاءالله در این راه مقدس موفق باشی. فرصت کردی به ما هم سر بزن.

    پاسخ:
    خواهش می کنم !
    خیلی ممنون ...
    حتما .
  • مهــ ــیار
  • واقعا؟؟جالبه

    پاسخ:
    ممنون ! نظر لطفتونه

    میدونی چقد رو مخمی؟

    پاسخ:
    همونقدی که تو مشهد دعات کردم ! ایشالا به لطف خدا مشکلا‌تت همش حل شه ...
  • فاطمه حسینی
  • عمرا اگه یه درصد اینا رو به زهنم میرسید :)

     قشنگ انقد جغرافیا خونده بودم از بادکنکه تلماسه استخراج میکردم

    پاسخ:
    هووووم ممتد ...

    داداش مطمئنی پسری؟شبت گیلاسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی؟

    بهر حال.

    یا علی.

    پاسخ:
    خخخخخ بعله داداش !
    یا علی ع ای جان !
  • نویسنده آشنا
  • سلام، قشنگ توضیح دادی:) خوشم اومد

    خسته نباشی

    پاسخ:
    قابل شما را نداشت ...
    ممممممنون !!!
    سلامت باشی ...

    آهان

    پاسخ:
    خداراشکر ...

    که اینطور!

    چه عجیب و در عین حال جالب و آموزنده!

    انشالله بتونیم قاپاق وجودمون رو بِکَنیم!

    پاسخ:
    انشاءالله ...

    در واقع 13 سالمه ولی چون از 13.6 گذشته همون چهارده میگم.

    رکوردای منو از کجا میدونی؟

    سوالی اگه راجع بهش داری میتونی بپرسی.(مذهبمون)

    پاسخ:
    "رکوردای منو از کجا میدونی؟" = تعارف در کردم !
    خب نظرت راجه به امام رضا ع و ... چیه ؟!

    من رامتین نوری اهل کرمانشاه و اهل سنت و 14 ساله هستم و به روبیک و اینا علاقه مند هستم.

    پاسخ:
    سلام از اینجا به همه مردم خوب کرمانشاه !
    چه خوب متولد 84 یا 83 ؟!
    منم توی سن 8 تا 10 سالگی خیلی روبیک دوست داشتم و رکوردم هم 58 ثانیه بود البته به پای رکورد های شما نمی رسه ! خخخخ
    اهل سنت ، چه جالب !! میتونیم راجع بش یه گپی بزنیم ؟!

    منظورم همون دعا کردن.یخورده تررجمش ایراد داشت.به کردی  تقریبا یکین.

    پاسخ:
    شما کرد هستید ! چه عالی ! میشه راجع بهتون بیشتر بدونم ؟!
    بنده محمد صادق تقی زاده یک پسر 14 ساله شیعه مسلمان از بچه های اصفهان که تو مدرسه سادات درس میخونه و به کامپیوتر و اینا خیلی علاقه منده هستم !

    التماس دعا.تا حالا چند نفر پیش امام رضا شفاعتم کردن.

    پاسخ:
    یعنی چی ؟!

    به شدت مشتاقم.

    پاسخ:
    ایشالا بعد از برگشتن از زیارت آقا امام رضا ع !

    یا علی ع

    من هیچی نفهمیدم

    پاسخ:
    خخخخ طوری نیست تو گام دوم بیشتر توضیح میدم

    منظور از بادکنک کسیه که در واقع فرد خوب و هدفمندی نیس.اما خودشو طوری نشون میده که مردم فک کنن فرد موفقیه.که نسبت به واقعن موفق بودن خیلی راحت تره 😂

     

    چرخ کسیه که واسه اهدافش تلاش میکنه و زندگیشو خودش به دست میگیره.

     

    دارتم فک کنم کسیه که به اهدافش رسیده و تلاش هاش نتیجه داده(تقریبا مطمئنم اینو اشتبا گفتم)

    پاسخ:
    واااااو چی تحلیل هایی ! ممنون ، حتما بیشتر توضیح میدم ...
  • فاطمه حسینی
  • 😐دارتو فک کنم هدفه 

    بقیه رو نمد

    پاسخ:
    خب والا دارته داره می خوره تو من ! ینی منو بزن ! سولاخ کردن من ...

    بادکنک بودی

    دارت شدی 

    بعدشم چرخ

     

    چیز دیگه ای برداشت نکردم

    تا درودی دیگر بدرود

    پاسخ:
    نه نه نه

    هر کدومش مفهومیه و اصلا ترتیبی هم نیست

    ممنون بابت مشارکتتون
  • معین صرافان
  • روحیات و شخصیتت

    پاسخ:
    نه حاجی اینا چکیده صحبتای آقای اجلویانه !
  • فاطمه حسینی
  • بسی کنجکاوم

    پاسخ:
    ...

    سلام علیکم
    من محمد صادق تقی زاده هستم!
    یه نوجوون علاقه مند به کارای کامپیوتری.
    که البته کارش هدف داره!

    دنبال کنندگان ۲۵۰ + نفر
    ما را همراهی کنید !