آیــتــک

آمـوزش > یـادگیـری > تبـحـر > کــار

آمـوزش > یـادگیـری > تبـحـر > کــار

کیا واقعا وبلاگمو چک میکنن ؟

 

جدی برام سوال پیش اومد ،

چند نفر واقعا آیــتــک رو چک می کنن

و براشون مطالبش مفید و مهم و جذابه ؟

 

دوستان اگه واقعا زحمتی نیست ،

و اگه واقعا پیگیر وبلاگ هستید ،

لطف کنید این پست رو heartلایک         کنید ! 

 

دوستانی که میخوان هر روز به ما

سر بزنن و آیــتــک همیشه دم دستشون

باشه ، همین الان این کارو بکنن :

کلید های    را فشار بدید

تا آیــتــک بره تو بوک مارکتون !

 

اگه هم با گوشی میاید ،

روی اون  ستاره توی نوار گزینه ها

در کنار مرورگرتون بزنید تا

آیــتــک بره تو لیست مورد علاقتون !

  • محمد صادق تقی زاده

bookmark

آیتک

آیــتــک

برزورسانی

بوک مارک

نظرسنجی

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

تعداد نظرات : ۳۰ تا

بــــــــــــــــــــــــاشه

پاسخ:
*.*

  • احمدرضا مرادی
  • «من»

    پاسخ:
    :)
  • رحمت حاجی سعدین
  • سلام ، من مطالبتو پیگیری میکنم.

    پاسخ:
    سلام لطف داری استاد
  • رحمت حاجی سعدین
  • سلام ، من مطالبتو پیگیری میکنم.

    پاسخ:
    سلام ممنون آقا رحمت عزیز
  • محمد صدرا عبدالعلی زاده
  • میشه چند تا کد جالب مثل اون الان افلاینم یا اون علامت تعجب بزارید.

    کلا اینجور کد ها خیلی دوست دارم

    پاسخ:
    انشاءالله در آینده چشم ...
    و همچنین !
  • محمد صدرا عبدالعلی زاده
  • من که عاشق اموزشاتونم.

     

    پاسخ:
    وااااااااقعا !
    این حرفتون خیلی خوشحالم کرد مچکرم شما لطف دارید !
    الحمدلله

    راستی،فوتبالی هستی؟

    پاسخ:
    نه زیاد ولی تو تیم ها سپاهانی و بارسایی ام اونم دلیل خاصی نداره فقط چون اصفهانی ام و مسی رو زود تر از رونالدو شناختم !

    ممنون.حالت خوبه؟

    پاسخ:
    الحمدلله شکر خدا ! خوشحالم که دوباره برگشتی !

    خب داداش میگفتی بوک مارکش کنید.چنان گفتی ctrl و d رو فشار بدید فک کردم قراره انفجار اتمی بشه. 😂

    پاسخ:
    خخخخخخخخخ سلام آقا رامتین خوش اومدی !
  • خانوم میم
  • سلاام خب من همین الان تازه اومدم تو وبتون ^-^

    و اینکهههه

    دیدم تو کامنت ها به ممنون گفتید : ممنان

    منم گاهی میگم ممناان خخخ

    خوشم اومد ^_^ واسه همین دوس دارم دنبال کنمممممم :))))

    پاسخ:
    خیلی ممنان تر ...
    انشاءالله استفاده کافی و وافی ببرید ، ممنان رو یکی از کاربران به کار می برد منم ازشون وا گرفتم !
    با زهرا
  • اشکان ارشادی
  • سلام 

    برای دنبال کردن این وبم خیلی خیلی ممنونم ، پسر خیلی خوبی هستی ، خوشحالم که بچه‌های خوبی با من آشنا میشند. ارزش بچه‌های با اخلاق خیلی زیاده. 

    بعدا که css را شروع کردم ازت میپرسم ، فعلا HTML رو تکمیلی بخوانم ، بعد میرم css 

    ممنون از وب خوبت 

    برای اوپن سورس هم ممنون ، کار خوبی کردی ، تشکر 

    پاسخ:
    سلام خواهش می کنم نظر لطفتونه ! من در خدمتم !
  • نقل بلاگ
  • همون اول کار روی قلب کلیک کردم ولی خب گفتم نظری هم بذارم و رسما اعلام کنم که من هم تا به الان جزو خوانندگان همیشگی وبلاگت بودم .

    پیشنهاد : بالای وبلاگ یه لینک صفحه اصلی به لوگو بده که وقتی روش کلیک کنیم بریم صفحه اصلی :)

    پاسخ:
    سلام واقعا ممنون !
    چشم حتما !

    چک می کنم

    پاسخ:
    ممنانم به شدت !
  • علی کشاورز
  • سلام استاد

    من میچکم :)

    ولی نمیفهمم :)

    پاسخ:
    سلام استاد تر
    مممممنون !
    خخخخ ! مشکلی نیس !

    دیگه ناشناس وب باهوش و با دقت عه..

    مگه شک دارین؟؟🤗

    پاسخ:
    نه اصلا ! عین واقعیته‌ ...

    منم XD

    پاسخ:
    ممممممنون !!!

    این نشانگر ماوس جدیده یا قبلا بوده؟؟

    واقعا عالیه....خسته نباشید:)))))

    پاسخ:
    جدیده !
    شما اولین نفری هستید که متوجه شدید ممنون !
  • . n̈äs̈ẗr̈n̈ .
  • ممنون ، کمک خواستم مزاحم میشم!

    پاسخ:
    نفرمایید مراحمید !
  • . n̈äs̈ẗr̈n̈ .
  • منم سر میزنم و اگه فرصتش باشه چیزایی که یاد میدی رو پیاده میکنم :)

    پاسخ:
    خیلی هم عالی تر ، منم در خدمتم کاری از دستم بر میاد ؟

    من چک میکنم و آیتک تو لیست مورد علاقمه😍

    موفق باشی😊

    پاسخ:
    مممون !
    و همچنین !
  • انشا بیست
  • من هر پستی رو که میزارید میبینم و استفاده میکنم خیلی ممنون از مطالب مفیدتون

    پاسخ:
    خیلی هم عالی ، خواهش می کنم !

    سلام 

    دوباره اومد .نظر بزارم.سرم شلوغ شد یادم رفت.بنده چک میکنم.

    پاسخ:
    سلام
    مشکلی نیست ، بنده میخواستم یه آمار سر انگشتی با توجه به لایک ها از بازدید کننده های پای کار دربیارم ، باز هم ممنونم !
  • کامیار ...
  • سلام من چک میکنم

    :)

    پاسخ:
    سلام ، خیلی ممنون !
    :))
  • محمدصالح کامیاب
  • سلام

    من مثل جن همیشه پشت سرتم

    :/

    پاسخ:
    سلام
    ممنونم از این تشبیه بسیار زیبا ، منم مثل روح همش جلو چشتم !
    :)

    من هستم🤩

    پاسخ:
    چه جالب منم هستم ! خخخخ
    متشکرم ...

    مننننننننن

    پاسخ:
    ممممممنون
  • سعید حیاتی
  • سلام

    هر پستی که بذارید من یه سر میزنم

    پاسخ:
    سلام
    خیلی هم عالی ، متقابل !!!

    😊

    پاسخ:
    منم پیگیرتم عرفان جان ...

    داداش همراه همیشگیت Mr-Cipher82

    پاسخ:
    می تو !!! ممنونم !!!
  • اشکان ارشادی
  • سلام 

    اگه یک نظر بندازی معلومه. 

    من تا آنجا که شده ، سر زدم. نظر گذاشتم. 

    تشکر از وبت 

    پاسخ:
    واقعا از انرژی های مثبتتون مچّّّّّکرم !
    خواهش می کنم ...
    امیدوارم نظر آقا صاحب الرمان هم همین باشه ...

    سلام علیکم
    من محمد صادق تقی زاده هستم!
    یه نوجوون علاقه مند به کارای کامپیوتری.
    که البته کارش هدف داره!

    دنبال کنندگان ۲۵۰ + نفر
    ما را همراهی کنید !