آیــتــک

آمـوزش > یـادگیـری > تبـحـر > کــار

آمـوزش > یـادگیـری > تبـحـر > کــار

آموزش صفر تا صد ساخت رایگان سایت

تو این دوره بدون حتی یک ریال پول ، یک سایت میسازیم ،

این دوره هیچ پیش نیازی نداره و تماما رایگانه !

با جهش همراه شو ...

این دوره در طی هشت جلسه به صورت مفصل ارائه شده ،

همچنین طی یک قسمت به صورت فشرده مباحث چکیده ارائه شده.

  در ادامــه مطـلـب  

 

لینک :   مشـاهـده دوره در آپـارات  

و یا می‌تونید اینجا همشو مـشـاهـده کنید :

 

قسمت 1 - توضیحات پایه

 

قسمت 2 - ایجاد هاست و دامین

 

قسمت 3 - آشنایی با پنل هاست

 

قسمت 4 - آپلود وردپرس

 

قسمت 5 - راه اندازی وردپرس

 

قسمت 6 - آشنایی با پنل وردپرس

 

قسمت 7 - ساخت سایت

 

قسمت 8 - توضیحات تکمیلی

 

دوره فشرده - مخصوص فعالان حوزه وب

 

امیدوارم براتون مفید واقع شده باشه ...

  • محمد صادق تقی زاده

جهش

رایگان

ساخت

سایت

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

تعداد نظرات : ۱۴ تا

والا من هر کجا میگردم کمترش 14 هست شما از کدوم سایت پیگیر قیمت شدین به منم معرفی کنید 😅

خوب قیمت دامنه 16 تومنه :|

ولی شما گفتین بدون مرداخت یک ریال :|

اگه دامنه هم برامون بدی ممنون میشم 😆

پاسخ:
شما میتونید از ساب دامین های سرویس های ارائه دهنده هاست رایگان استفاده کنید ، اطلاعات دوره کاملا صحیحه ، ضمنا طریقه راه اندازی با هزینه کردن و خرید هاست و دامین نیز توضیح داده شده ...
همچنین دامنه 1 ساله 5000 تومانه ، اون که شما مشاهده نمودید سه ساله است ... (برخی سایت های 6000 تومان نیز به فروش میرسانند)

سلام

آقا محمدصادق عزیز

به شما تبریک می‌گویم که مطالب فوق درباره

ساخت سایت رو ضبط می‌کنی و در وبلاگت

می‌گذاری.

آفرین عزیزم، امیدوارم در این راه موفق و

موید باشی.

👏👏👏👏👏

پاسخ:
سلام ممنون لطف دارید ...
خیلی مچکرم انشاءالله مورد تایید حضرت صاحب الزمان قرار بگیره

مرسی

تشکر

تنک یو

شکرا

پاسخ:
خواهش می کنم آقا سعید باز کاری بود من هستم

صادق عزیز

چطور میشه قالب صفحه جداگونه رو تغییر داد؟

همونطور که قبلا چت‌روم تو تغییر داده بودی؟

میشه یه لطف کنی و بگی؟ متوجه میشم

آخه نیاز دارم بهش

پاسخ:
سلام آقا سعید گل !
ببین عزیزم شما وقتی میخوای یه صفحه منتشر کنی میتونی کد های html اون هم ببینی درسته ؟! خب حالا توی اون کد ها همون اول یه تگ <style> وا کن و توش حالت مورد نظرتو با کد های css بنویس ، حالا تگ رو ببند و کارتو بکن ذخیره کن و خواهی دید قالب تغییر کرده اگه هم نیاز به حذف چیزی داری دیسپلی اون رو هیچ قرار بده ! یا علی 

مرسی😊!

پاسخ:
خواهش می کنم !

به به عالییییی D:

دمت گرم D:

انشاءالله بعدی ها با قدرت بیشتر :)

پاسخ:
ممنون صدرا جاااااااااااان

اسکی

پاسخ:
خخخخ آقا سعید الان اسکی خوش میگذره !؟
  • اشکان ارشادی
  • سلام 

    خیلی خیلی ممنونم ازت.

    دانلود کردم تا امید خدا بزنم 

    هاستش ماندگاره ؟ 

    ممنون 

    پاسخ:
    سلام
    قربانت خواهش میکنم
    انشاءالله
    تا جایی که بنده مطلع هستم بله اما باز هم هاست پولی قابل اعتماد تره میدونید که *.*
    خواهش می کنم
  • اشکان ارشادی
  • سلام 

    روی اندرو ید هم می شود؟ 

    پاسخ:
    سلام مراحل و روند همه و همه د وب صورت میگیرد و یک موبایل هم کافیست .
  • رحمت حاجی سعدین
  • عالیه سلطان

    پاسخ:
    مچکرم انشاءالله آموزش های بعدی با قدرت بیشتر !

    سلام

    خوب ، جالب و مفید بود . . .

     

    پاسخ:
    سلام
    الحمدلله
  • . n̈äs̈ẗr̈n̈ .
  • چه خوب*_*

    دستت درد نکنه^_^

    پاسخ:
    خواهش می کنم ;-)
  • محمد صدرا عبدالعلی زاده
  • یک قسمتشو دیدم

    و عالی بود

    بقیشم میبینم بزودی ^_^

    پاسخ:
    خیلی ممنون نظر لطفته

    سلام علیکم
    من محمد صادق تقی زاده هستم!
    یه نوجوون علاقه مند به کارای کامپیوتری.
    که البته کارش هدف داره!

    دنبال کنندگان ۲۵۰ + نفر
    ما را همراهی کنید !