آیــتــک

آمـوزش > یـادگیـری > تبـحـر > کــار

آمـوزش > یـادگیـری > تبـحـر > کــار

گوگولی !

 

از امشب یه مهمون کوچولو

توی وبلاگمون داریم ،

وظیفش هم استراحت دادن به

انگشت مبارک شماس ؛

هر کی پیداش کرد !

 

نظرتون راجع به گوگولی چیه ؟

  • محمد صادق تقی زاده

update

اضافه شد

جالب

جدید

وبلاگ نویسی

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

تعداد نظرات : ۴ تا

  • . n̈äs̈ẗr̈n̈ .
  • بالابر صفحه؟

    پاسخ:
    بله بله ، همین کوچولو اون کنار :)
  • محمدصالح کامیاب
  • سلام

    ورود گوگولی رو تبریک می گم.

    :)

    پاسخ:
    سلاااام آقا محمد صالح
    ممنونم ، نظرتون خوشحالم می کنه ...
  • اشکان ارشادی
  • من اگه پیدا کردم یک جایزه دارم و این جایزه دریافت کد هدایت به بالا و کد همین گوگولیه. 

    کد گوگولی به کارم شاید نیاد ولی دوستش دارم. بهمراه کد هدایتگر در تماس با من یا خصوصی بفرستش. چند روز پیش پستی گذاشته بودی و فونت میزدی ولی نت کرمانشاه همش قطعی داشت و حسرت خوردم ولی برای مادر مرحومت سه صلوات فرستادم. 

    گوگولی 

    لایک قلب ماننده که لرزان لرزان میشه. لایکش کردم و قلب تپنده هست. 

    ببخشید سرم شلوغه ، دیر سر میزنم ، البته سر زدم نشد بنویسم. 

    درست گفتم ؟ 

    البته جسارت منرا ببخشید. منهم دلم قرصه که بلدید ، بهم کد میدید و ممنونم. 

    حالا جایزه هام ، ممنون و تشکر 

    برای پنجشنبه هم مادرم حلوا درست کرد میگم فاتحه برای والده مرحومه بفرسته ، خدا رحمتش کنه. 

    پاسخ:
    سلام مممممممممنونم آقا اشکان
    درست حدس زدی ، چرا که نه ، آموزش همشو به زودی تو وبلاگ میزارم که هم شکا استفاده کنی هم بقیه ...
    خواهش می کنم ، اگر کاری هست حتما بفرمایید
  • معین صرافان
  • چه چیز های جذابی

    واقعا انسان حظ مینماید😂

    پاسخ:
    امان از دست تو معین 😜

    سلام علیکم
    من محمد صادق تقی زاده هستم!
    یه نوجوون علاقه مند به کارای کامپیوتری.
    که البته کارش هدف داره!

    دنبال کنندگان ۲۵۰ + نفر
    ما را همراهی کنید !