آیــتــک

آمـوزش > یـادگیـری > تبـحـر > کــار

آمـوزش > یـادگیـری > تبـحـر > کــار

آموزشامون چطوری باشن بهتره ؟

 

 

  حتما به ادامه مطلب بریـــــــد !  

 

سلااااااااااااااااام دوووووووووستان !

 

یه سوال ، خواهشا جواب بدید :

کدوم نوع آموزشو بیشتر دوست دارید ؟

۱. آموزش های تمام ویدیویی بدون توضیح متنی 

۲. آموزش های گام به گام همراه با تصویر و توضیحات 

 

پ.ن: خودم با دومیه بیشتر حال میکنم !

ب.ن: انشاءالله از این به بعد آموزش ها رو

باب طبع میل شما دنبال کننده های عزیز میزارم !

  • ۹۸/۱۰/۲۱
  • ۸
  • محمد صادق تقی زاده

free

learn

online

آموزش

آموزش اینترنتی

رایگان

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

تعداد نظرات : ۱۴ تا

  • سینا شاملو
  • سلام،اولی برای یادگیری و حاضر کردن ذهن خوبه و دومیه برای تکمیل اطلاعات و رفع اشکال دانسته ها....

    پاسخ:
    چه جواب کامل و سنجیده ای ممنون انشاءالله هر دو را قرار میدم
  • نقل بلاگ
  • سلام از نظر من هر آموزش شیوه مخصوص به خودش رو می طلبه ، بعضی از آموزش ها راحت با متن مفهوم کامل رو به مخاطب می رسونه اما بعضی هم اینطور نیست و اگر بخواد اینطور باشه باید خیلی با جزئیات نوشت که مطلب رو طولانی می کنه . توی آموزش ویدیویی مخاطب خیلی بهتر و عینی اتفاقاتی که قراره بیفته رو درک می کنه .

    پاسخ:
    احسنت ! مچکرم !

    بعله.شوخی بودا.شوخی!

    پاسخ:
    حله حله ...

    چرا همه گفتن دومی؟😵😖

    باور کنید اولی بهتره😐😢

     

    بنی شما واقعا میفهمید فقط من نمیفهمم🤐😬😯😳🤯

    پاسخ:
    اون نظرتونه و قابل احترامه !
    کاری به حرف های بقیه نداشته باشید ...

    مسلماً دومی بهتره

    پاسخ:
    واقعا ممنون !

    هلوشو بدم؟

    لیموشو بدم؟

    کدومو بدم؟

    ...

    پاسخ:
    همشو بده !
    خخخخخخخ
  • . n̈äs̈ẗr̈n̈ .
  • بنظرم دومی تاثیرش بیشتر باشه..

    پاسخ:
    خیلی هم عااالی ...
    ممنون
  • کامیار ...
  • گزینه دو بهتره گام به گام بودنی یادگیری هم بالا میره

    پاسخ:
    خیلی مممممنون !

    دوتاش با هم :)

    پاسخ:
    خخخخخ واقعا مچکرم !

    گزینه ۳ 

    همه موارد

    پاسخ:
    واقعا ممنون !!!!
  • اشکان ارشادی
  • عزیز و سرور سرم ، من به تجربه آموخته ام که خواندن و دیدن آنهم گام به گام موثره. 

    در فیلم‌های آموزشی ، آنقدر اینور و آنور میروند که.... گیجی 

    البته فیلمی هم موثره و خودم زیاد یاد گرفتم. ولی جزوه‌ای رو می پسندم. 

    هر دو. 

    پاسخ:
    از توضیحات کاملتون ممنونم !

    گزینه یک

    پاسخ:
    خیلی مممممنون !
  • نویسنده آشنا
  • برای کاهش ترافیک مصرفی کاربرها و بعضی مواقع کندبودن اینترنت، همون 2 بهتره!


    ولی برای استقبال بیشتر کاربرها هر دو رو باید انجام داد!

    پاسخ:
    دمت گررررم ، خوشبختم !
  • محمد صادق تقی زاده
  • خودم با گزینه 2 بیشتر حال میکنم و خواهم کرد 0_0 خخخخ

    پاسخ:
    ممنون بسیار از خود خخخخ تر

    سلام علیکم
    من محمد صادق تقی زاده هستم!
    یه نوجوون علاقه مند به کارای کامپیوتری.
    که البته کارش هدف داره!

    دنبال کنندگان ۲۵۰ + نفر
    ما را همراهی کنید !