آیــتــک

آمـوزش > یـادگیـری > تبـحـر > کــار

آمـوزش > یـادگیـری > تبـحـر > کــار

#انــتــقــام_ســخــت

 

 

چپ و راست سیلی میزنیم !

حواستون به مشت های ما باشه ...

 

  گام های ما در ادامه مطلب !  

 

✪ گام اول : سوراخ سوراخ کردن پایگاه الاسد و  آمریکایی ها در عراق

مطابق گزارشات دقیق منابع ما در منطقه تا این لحظه دست کم ۸۰ نظامی آمریکایی کشته و حدود ۲۰۰ نفر زخمی شده اند که زخمی‌ها بلافاصله با بالگرد از این پایگاه بیرون برده شده‌اند.

 

✪ گام دوم :‌ داغون کردن پایگاه آمریکایی ها در اربیل عراق

شبکه «المیادین» بامداد چهارشنبه به نقل از خبرنگار خود گزارش داده است که یک پایگاه نظامی آمریکا در نزدیکی فرودگاه «اربیل» هم هدف قرار گرفته است.

 

✪ گام سوم : حمله هکر های ایرانی به سایت های مهم آمریکایی

به گفته فرماندار ایالت تگزاس طرفداران سردار سلیمانی، فرمانده پیشین سپاه قدس طی 48 ساعت گذشته هر دقیقه 10 هزار بار تلاش برای هک علیه سیستم های آمریکایی انجام داده اند.

 

✪ گام چهارم : ارسال چند راکت به منطقه سبز عراق

رویترز به نقل از منبعی در پلیس بغداد نوشته است که مجموعا ۳ راکت کاتیوشا به منطقه سبز در نزدیکی سفارتخانه برخورد کرده است

 

✪ منتظر گام های بعدی هستیم !

خون تو حریف می طلبد ، سردار ...

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

تعداد نظرات : ۴ تا

  • اشکان ارشادی
  • سلام دوباره 

    تشکر از جواب خوبی که دادی ، راستش لایک یادم رفته بود ، الان هشتمین لایک رو زدم. از اینکه اینقدر خوبی و دانش داری و با خضوع میگی در خدمتتون هستم و سوالی دارید بفرمائید ، کمال تشکر دارم. 

    منهم شماها رو دارم و با کمک شماها الان به خیلی از موارد آشنایی پیدا کردم. 

    بعدا سوالاتی می پرسم ، ممنونم ازت. 

    پاسخ:
    خواهش می کنم
  • اشکان ارشادی
  • سلام 

    یک سوال. 

    الان من پستت را خواندم ولی نظری نگذارم هم نمی شود ، هم دوست داری نظر بگیری و هم بدانی مطلبت خوانده شد. 

    از طرفی هم نظر گذاشتن ، گاهی تعبیر به تبلیغ و.... غیره می شود. 

    از آخرین ارجاعات ، کمی تا حدودی چیزهایی رو آدم متوجه می شود ، خوب باید چکار کرد ؟ درین مورد باید چه کرد ؟ 

    مثلا اینرا هم در نظر بگیر ، گاهی آدم نظر نگذاره و بعدا موردی کامپیوتری بپرسه ، خوب هرکسی داخل دل خودش میگه ، نظر نمیگذاره ولی برای رفع مشکلش زرنگه. برای نظر گذاشتن اینجا ، زرنگه. 

    فکر کنم دیگر ، زیاد گفتم. خودت میدانی منظورم چیه؟ 

    وب خوبی داری. موفق باشی. 

     

    پاسخ:
    سلام آقا اشکان
    درسته من دوست دارم که بدونم مطلبی که واسش وقت و انرژی صرف کردم خونده شده ، 
    نشونشم نظر و لایکه ولی خوب دیگه حالا خیلی خیلی هم مهم نیست ،
    ولی اگه کسی نظر بزاره قطعا منم باهاش ارتباط برقرار میکنم ،
    اگر شما هم سوالی دارید من حتما در خدمتتون هستم ،
    هر کاری داشتید بدون رو در وایسی بفرمایید تا هر کاری از دستم بر بیاد واستون انجام بدم !
    خیلی ممنون !

    سلام

    همچین میگن سیلی زدیم انگار بیست تا موشک کلی خسارت داشته

    هیچی نشده که:/

    پاسخ:
    سلام
    اتفاقا بهرته بگیم چی نشد‌ !
    اگه واقعا به دنبال واقعیت ها می گردید به اخبار موثق توجه کنید نه دروغ های یه من یه غاز آمریکایی ها‌ ...
  • معین صرافان
  • حمله هکر های ایرانی رو کجا نوشته بود؟

    سلام علیکم
    من محمد صادق تقی زاده هستم!
    یه نوجوون علاقه مند به کارای کامپیوتری.
    که البته کارش هدف داره!

    دنبال کنندگان ۲۵۰ + نفر
    ما را همراهی کنید !