آیــتــک

آمـوزش > یـادگیـری > تبـحـر > کــار

آمـوزش > یـادگیـری > تبـحـر > کــار

چطوری از این آواتار ها بسازم ؟

 

 

خب ، جواب این سوال رو بعد از یه گشت و گذار نسبتا طــــولانی

در اطلاعات علامه ایــنــتــرنــت مد‌ظله‌العالی پیداش کردم !

 

 حتما به ادامه مطلب برید ... 

 

اینا رو توی این میسازن :

این برنامه رایگانه و به شما امکان ساخت آواتار دلخواهتون رو میده ،

صرفا این نرم افزار نیاز به دیتا داره که اونم باهاش نصب میشه .

البته یه سری مدل اضافه داره که برای اسفاده از اونا باید نسخه حرفه ای رو بخرید ؛

 

اما یه خبر خوب : لینک دانلود نسخه حرفه ای رو

به صورت کاملا رایگان براتون گذاشتم برید حالشو ببرید !

 

دانلود نسخه اصلی از گوگل پلی

دانلود نسخه حرفه ای (مود) از فارسروید

 

نمونه کارای Dollify :

   

 

# نظر یادتون نره !

# سوالی بود در خدمتم ...

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

تعداد نظرات : ۳ تا

من استفاده کردم خیلی قشنگ شد

ممنون از معرفی خوبتون

پاسخ:
دیدمشون ، خواهش می کنم آقا معین ! ناشناس نظر نزار خواهشا !

گوشب ها جدید سامسونگ و آیفون امکان ساخت این استیکر ها رو دارن

ممنون گذاشتید

پاسخ:
سلام ! اونها به صورت خیلی پیشرفته و سه بعدی با اسکن چهره این امکان رو به شما میدن .
البته که از شدت ناز بودن اینا نمیتونم با اونا مقایسشون کنم ! ممنون از نظرتون
امیدوارم مفید بوده باشه !

عالی بود

بدیش اینه نسخه pc نداره

پاسخ:
سلام
ممنون از حضورتون
منم همین مشکلو داشتم که البته حل شد !
اگر BlueStacks رو نصب کنب می تونی توش همه نورم افزار های اندروید رو نصب و اجرا کنی ، این نرمافزار شبیه ساز اندروید در ویندوز ، حتما میشناسیش ؛ لینکشم برات میزارم خواستی دانلود کن دوست عزیز : https://p30download.com/fa/entry/79765/

سلام علیکم
من محمد صادق تقی زاده هستم!
یه نوجوون علاقه مند به کارای کامپیوتری.
که البته کارش هدف داره!

دنبال کنندگان ۲۵۰ + نفر
ما را همراهی کنید !