آیــتــک

آمـوزش > یـادگیـری > تبـحـر > کــار

آمـوزش > یـادگیـری > تبـحـر > کــار

چرا فونت هایی که آپلود کردم

روی هاست رو نمیتونم تو

صفحات وب استفاده کنم ؟

 

این سوالی بود که شیش ماه درگیرش بودم !

 

تا این که بالاخره مثل بچه آدم ،

رفتم از کاربلدش پرسیدم ،

آقا محمد قلیچ خانی ؛

واقعا دستش درد نکنه ،

خب بریم سراغ آموزش :

 

  ادامه آموزش توی ادامه مطلبه !  

 

مشکل از یک فایل به اسم  .htaccess  ،

توی صفحه اصلی سایت  ( یا همون public_html ) هستش !

این فایل چون قبل اسمش یک نقطه داره ، مخفیه.

( توی لینوکس اگر قبل از اسم یک فایل نقطه بزاری مخفی میشه )

 اگر توی public_html  فایل  .htaccess  رو نمیبیند ؛

برید توی setting  ( بالا سمت راست صفحه ) و

تیک گزینه Show Hidden Files (dotfiles) رو بزنید .

خب حالا اگه فایل .htaccess رو می بینید ،

روش راست کلیک کنید و گزینه Edit رو بزنید ،

حالا همون اول کد ها این چند خط کد رو بزارید :

 

# My Font Start
<FilesMatch ".(eot|ttf|otf|woff|woff2)">
  Header set Access-Control-Allow-Origin "*"
</FilesMatch>
<IfModule mod_mime.c>
    AddType application/vnd.ms-fontobject    .eot
    AddType application/x-font-opentype      .otf
    AddType image/svg+xml                    .svg
    AddType application/x-font-ttf           .ttf
    AddType application/font-woff            .woff
    AddType application/font-woff2           .woff2
</IfModule>
# My Font End

 

حالا ذخیرش کنید ! مشکلتون حل میشه ، به همین راحتی ...

 

سوالی اگه هست بفرمایید !

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

تعداد نظرات : ۴ تا

بابا میگفتی خودم بهت میگفتم...😅😂😂😜

پاسخ:
سلاااااااااااام علییییییییی آقااااااااااا
شرمنده دیگه ، اصلا حواسم نبود ، حقیقتش زیاد هم سرش مشکل نداشتم ، اگه خیلی حاد بود حتما سراغت می اومدم ، ولی خیلی ضد حال میزد وقتی همه چی سر جاش بود ولی کار نمی کرد !
ممنونم از حضورت ، بنده هم با وبسایتت سر میزنم ، راستی فونت ایران یکان هم خریدم و انداختمش رو سایت ، فونت ایران سنس هم خریدم انداختمش روی وبلاگم ، چطور شده ؟

من ۳۲ تا چی بنویسم؟

پاسخ:
بهش میگن نظر ، معین جان !
  • احد داوری
  •  

    سلام

    اسم جناب قلیخ خانی هم با رنگ زمینه یکسان است و کم خوانا

    استفاده کردم

    متشکر

    پاسخ:
    سلام
    ایشون دوست نداشتن اسمی ازشون برده بشه ، فرمودند اسمم رو حذف کن ، منم کم رنگ کردم که هم اسمشون باشه و هم امر ایشون انجام شده باشه !
    خداراشکر
    خواهش می کنم !

    مر30 منم این مشکلو داشتم به کارم اومد دمت :)

    پاسخ:
    خواهش می کنم ، قابلی نداشت !

    سلام علیکم
    من محمد صادق تقی زاده هستم!
    یه نوجوون علاقه مند به کارای کامپیوتری.
    که البته کارش هدف داره!

    دنبال کنندگان ۲۵۰ + نفر
    ما را همراهی کنید !