آیــتــک

آمـوزش > یـادگیـری > تبـحـر > کــار

آمـوزش > یـادگیـری > تبـحـر > کــار

و اینک ...

از ایـــــن پـــــس

رونمایی از وبسیات رسمی محمد صادق تقی زاده

 

https://mosata.ir/

 

https://mosata.ir/

در وبسیات بنده چیزای باحالی منتظرتونه ، تازه منم منتظرتونم !

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

تعداد نظرات : ۳ تا

  • اشکان ارشادی
  • سلام 

    منم خیلی دوست دارم در آینده سایت بزنم ، کاش سایت زدن رو تدریس کنی. 

    پاسخ:
    سلام 
    انشاءالله اگه فرصت بود تابستون ، الان مشغول درسم ...

    عالیه . . . خیلی قشنگه . . . کیف کردم

    پاسخ:
    دمت گرم مشخصه دقدقه ی گرافیکی داری !

    من که اینجا رو ترجیح میدم

    پاسخ:
    نظر لطفتونه اون وبسیات کاریه و نمونه کارام توشه و بسیار روی گرافیکش و سئوش کار شده و در حال ساخت میباشد !

    سلام علیکم
    من محمد صادق تقی زاده هستم!
    یه نوجوون علاقه مند به کارای کامپیوتری.
    که البته کارش هدف داره!

    دنبال کنندگان ۲۵۰ + نفر
    ما را همراهی کنید !