آیــتــک

آمـوزش > یـادگیـری > تبـحـر > کــار

آمـوزش > یـادگیـری > تبـحـر > کــار

 آپــدیــت آیــتــک

 

ســـــلام بر همه عـــــزیزان !

حدود 230 روز گذشت ،

از اون روزی که مصمم شدم

یه وبلاگ بسازم برای نشر علوم کامپیوتر ...

و با الطاف خدای مهربون و

آقا صاحب الزمان عج اونو ساختم !

هر روز به فکرش بودم و

در مسیر بهبودیش تلاش کردم ؛

تا حدی که الان

حس پدرانه نسبت بهش دارم ،

سعی بنده بر این بود

که مطالبی مفید و ناب رو

به علاقه مندان عرصه کامپیوتر ارائه کنم ،

روز به روز وبلاگ رو بهبود دادم

و الان نتیجش شده این ...

 

- در چند ماه اخیر ، چه چیزایی عوض شده ؟ 

- رنگ قالب : از طیف آبی به طیف بنفش

- فونت قالب : از شبنم به وزیر به ایران سنس

- استایل قالب : از تیزی به گردی و نرمی

- سرعت بارگذاری : از متوسط به سریع

- نوع قالب : از عادی به واکنشگرا

- لوگوی وبلاگ : تغییرشو مشاهده می کنید

    --->   

 

x الحمدلله

 

# توجه : خواهشا بـگـیـد ،

به نظرتون دیگه چه کارایی بکنم ؟

  • ۹۸/۱۰/۰۲
  • ۷
  • محمد صادق تقی زاده

Bootstrap

Responsive

آپدیت

آیتک

تغیرات

قالب واکنشگرا

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

تعداد نظرات : ۷ تا

سلام

میخواستم از تو که توی طراحی وب سررشته داری یه سوالی بپرسم...

توی وبلاگم عکس کسایی که نظر میدن نشون داده نمیشه

این عکس را کجاش را اصلاح کنم؟؟

http://uupload.ir/files/3b5l_error.jpg

لطفا توضیح کامل بده اگه تونستی کد کاملشم بزار

ممنون

پاسخ:
سلام
بفرمایید ، حتما ...
نشون میده ، اما به عنوان مهمان ؛ 
عکسی که برام فرستادید قسمت اطلاعات کامنت ها نیست ، 
لطفا این قسمت رو بررسی کنید و مطمئن بشید که مثل کد های تصویر است :
اگه کاملا شبیه به من بود و باز هم نشون نمیداد ، دوباره پیام بدید تا مشکلو حل کنم .
خواهش می کنم ....

  • آموزش و پروژه برنامه نویسی
  • سلام قالب ، طیف رنگی و فونت خیلی خوبی استفاده کردین. علاقه پیداکردم تا مطالب تون و مطالعه بکنم 

    پاسخ:
    سلام دوست عزیز
    خیلی ممنون
    نظر لطفتونه
    دنبال شدید متقابل
    منتظرم حضور و نظراتتون هستم
  • احد داوری
  • مثلا تغییر فونت وبلاگ را به ما هم یاد دادید

    و غیره

    پاسخ:
    انشاءالله آقا صاحب الزمان خشنود شده باشند ، خوشحالم که تونستم مفید باشم ...
    ممنون آقای داوری عزیز
  • احد داوری
  • سلام

    البته "تنها خوری" هم نکردی، برخی را به ما هم یاد دادی

    اینم اضافه کنید

    متشکر

    پاسخ:
    سلاااااام از این طرفا !
    متوجه منظورتون نشدم ، احتمالا پیامی قبلش فرستاده بودید که برام نیومده ، 
    یک بار دیگه توضیح بدید حتما به پیشنهادتون عمل میشه !

    سلام

    همه چی عالی

    فقط اون لایک رو بیار پایین که خیلی عالی میشه

    موفق باشی:)

    پاسخ:
    سلام
    خیلی خیلی ممنونم !
    اگه یادتون باشه یه مدت آوردم ، اما بهینه نبود ، انشاءالله در روز های آتی میارمش و خبرتون میکنم بیایین تاییدش کنید 😃
    😊 و همچنین
  • انشا برای تمامی پایه های تحصیلی
  • سلام وببلاگت هم چیز تمام هست....

    پاسخ:
    سلام ، واااااااااااقعا مچکرم از انرژی +
    لطفا بی محلی نکنید ، مثل الان یه نظری چیزی بدید نا امید نشم !

    سلام 

    خسته نباشی.امیدوارم که روز به روز پیشرفت کنی.

    یاعلی مدد!

    پاسخ:
    سلام
    ممنون عزیز دل انشاءالله
    یا زهرا س

    سلام علیکم
    من محمد صادق تقی زاده هستم!
    یه نوجوون علاقه مند به کارای کامپیوتری.
    که البته کارش هدف داره!

    دنبال کنندگان ۲۵۰ + نفر
    ما را همراهی کنید !