آیــتــک

آمـوزش > یـادگیـری > تبـحـر > کــار

آمـوزش > یـادگیـری > تبـحـر > کــار

با پایتون راحتی خواهی داشت ،

با جاوا سرعت خواهی داشت ،

با جاوا اسکریپت امکانات خواهی داشت ،

با سی شارپ دسترسی خواهی داشت ،

با سی پلاس پلاس  قدرت خواهی داشت ،

.

.

.

اما

.

.

.

با خدا همه چیز خواهی داشت ...

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

تعداد نظرات : ۴ تا

  • سعید حیاتی
  • با آخریه موافق ترم

    آخه برا زبان های برنامه نویسی باید کلی چیز تعریف کنی و توضیح و تفسیر و قربون صدقه رفتن ؛

    ولی خدا ...

    پاسخ:
    اوهوووممممم

    چه قدر ناراحت شدم که سی پلاس پلاس رو حساب نکردید 

    با ++c هم قدرت خواهی داشت :)

    پاسخ:
    سلام ، به وبلاگم خوش اومدی ، عذر میخوام !
    ببخشید الان به پست اضافش میکنم ، راستش منم با ++C شروع نمودم !
    #زمین_خاکی
  • محمدصالح کامیاب
  • همه جا جاوا رو کند ترین زبان دنیا می دونن!!!

    پاسخ:
    نچ اینجوری نی !
    داداش همه جا منظورت کوجاس ؟!

    راحتی، سرعت، دسترسی رو دارم... امکاناتم کم کم شاید داشته باشم

     

    پس همه چیز دارم(:

    پاسخ:
    همه چیز نمی تواند همه چیز را در بر گیرد !
    فقط یک همه چیز به تو همه چیز می دهد !
    باید خودت را در یک بیش از همه چیز ضرب کنی !
    البته اگر خودت هیچ چیز نباشی که نیستی ...
    0.0000000000000000000000001 * بی نهایت = بی نهایت
    10000000000000000000000000 * بی نهایت = بی نهایت

    سلام علیکم
    من محمد صادق تقی زاده هستم!
    یه نوجوون علاقه مند به کارای کامپیوتری.
    که البته کارش هدف داره!

    دنبال کنندگان ۲۵۰ + نفر
    ما را همراهی کنید !