آیــتــک

آمـوزش > یـادگیـری > تبـحـر > کــار

آمـوزش > یـادگیـری > تبـحـر > کــار

ســـلـــامـــ!

 

بالاخره رسیدم خدمتتون و مفتخرم این خبرو بدم که طی مسابقاتی که یکم تا چهارم شهریور ماه در مشهد مقدس برگزار شد ؛ به لطف خدا در :

 

لیگ کامپیوتر و برنامه نویسی ، بخش انفرادی ، مقطع متوسطه اول ،

لیگ علمی بین المللی پیشگامان ایران اسلامی پایا ،

 

بنده موفق به کسب مقام دوم و مدال نقره شدم  ...

 

#فقط_به_عشق_ولایت

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

تعداد نظرات : ۳ تا

  • سعید حیاتی
  • ماشالا!

    مبارکه!

    خداقوت کدنویس!

    ماشالا برنامه آور!

    پاسخ:
    خخخخخخخخخخخخ
    لطف داری
    امسال قرار بود بریم بزنیم تو گوش طلا ولی کرونا نذاشت مسابقات برگزار شه !
  • محمد هادی ارشدی
  • نه بابا آفرین!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    پاسخ:
    ممنونم ................................
    تبریک میگم.
    پاسخ:
    ســـــــــــــلام !
    واییییییییی ممنونم !
    قابل شما رو نــــــــداره !
    مدالمو می خوام به عشقم تقدیم کنم ...
    میخوام ارسال کنم دفتر مقام معظم رهبری مدظله العالی !

    سلام علیکم
    من محمد صادق تقی زاده هستم!
    یه نوجوون علاقه مند به کارای کامپیوتری.
    که البته کارش هدف داره!

    دنبال کنندگان ۲۵۰ + نفر
    ما را همراهی کنید !