آیــتــک

آمـوزش > یـادگیـری > تبـحـر > کــار

آمـوزش > یـادگیـری > تبـحـر > کــار

مجموعه نقوش اسلیمی

مجموعه نقوش اسلیمی با کیفیت بالا

 

 

برای استفاده در فتوشاپ هیچ مشکلی نخواهید داشت.

 

شامل سیزده عدد استوک با کیفیتsurprise

 

   برای دانلود به ادامه مطلب برید! 

 

توجه : فایل پیوست شده رمز ندارد!

 

دانلود رایگان: نداریم

قیمت: یک صلوات برای تعجیل در فرج

برای دانلود روی کلمه دانلود بزنید!

 

دانـــلــــود حجم: 9 مگابایت

  • ۹۸/۰۲/۲۲
  • ۵
  • محمد صادق تقی زاده

photoshop

استوک

اسلیمی

با کیفیت

فتوشاپ

کیفیت بالا

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

تعداد نظرات : ۱ تا

13 عدد نقش اسلیمی همش 9 مگ ...

داخل حجم اینترنت هم کم مصرف هستید

پاسخ:
بله ! فشرده شده است ...
یعنی منظورت این بود که من آدم کم مصرفی ام !؟
من که چنین برداشت نمی کنم و به فال خوب میگیرم !
ممنونم از حضورتون ، دانلود کنید ببینید ، به نظر من که خوبند همشون !

سلام علیکم
من محمد صادق تقی زاده هستم!
یه نوجوون علاقه مند به کارای کامپیوتری.
که البته کارش هدف داره!

دنبال کنندگان ۲۵۰ + نفر
ما را همراهی کنید !