آیــتــک

آمـوزش > یـادگیـری > تبـحـر > کــار

آمـوزش > یـادگیـری > تبـحـر > کــار

برترین و زیباترین فونت های فارسی را می توان در

کارگاه طراحی فونت مسلم ابراهیمی و فونت ایران یافت !

 

برای خرید و دریافت فونت ها روی عکس ها بزنید ...

 

فــونـت یــکتــا

 

بقیه در ادامه مطلب ...

 

فــونــت کــلــمــه

 

فــونــت رهــروان

 

فــونــت ایــران یــکــان

 

فــونــت آوینــی

 

فــونــت دانــا حــرفــه ای

 

فــونــت مــانــلــی

 

فــونــت ایــران ســنــس

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

تعداد نظرات : ۳ تا

Good fonts

پاسخ:
Thanks
میدونم.
...
درست گفتی.
...
یه قالب وردپرس گرفته بودم روش فونت ایران سنس هم بود، فونت خوبیه.
فونت ایران یکان هم روی افزونه المنتور گذاشته بودن.
...
این دو تا فونت عالیه
پاسخ:
واقعا درسته !
به نتیجه خوبی رسیدی !
فکر کنم این لینک برات خیلی جالب باشه :
فکر کردم میخواهی رایگان قرار بدی ☻
پاسخ:
هی ... منم یه زمانی دنبال چیزای مفتی بودم ...
نه عزیز دل ما مسلمونیم و تابع قوانین جمهوری اسلامی
خودتو جای طراح فونت بزار خدایی !
این همه وقت گذاشته طراحیشون کنه قریب به 250 تا کاراکتر
اونوقت ما هیچ دسمزدی بهشون ندیم !
حتی شده برا حمایت لایسنس قانونی بخر و حاشو ببر !
راستی ! ممنون که همراهمونی !

سلام علیکم
من محمد صادق تقی زاده هستم!
یه نوجوون علاقه مند به کارای کامپیوتری.
که البته کارش هدف داره!

دنبال کنندگان ۲۵۰ + نفر
ما را همراهی کنید !