آیــتــک

آمـوزش > یـادگیـری > تبـحـر > کــار

آمـوزش > یـادگیـری > تبـحـر > کــار

 smiley نظر سنجی وبلاگ آیتک sad

 

 

نظر شما راجع به این وبلاگ چیست ؟

در نظرات منتظرتونم !

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

تعداد نظرات : ۴ تا

  • محمدصالح کامیاب
  • چون  تو بخش وبلاگ های دنبال شده در پنل مدیریت بیان فقط مطلب آخرو نشون میده!!!

    پاسخ:
    ممنونم از پیشنهادتون
  • محمدصالح کامیاب
  • سلام،

    به نظر من خیلی خوبه ولی پیشنهاد می کنم تو یک روز چند تا پست نذاری.

    پاسخ:
    سلام
    خیلی ممنونم
    ببخشید ، ولی چرا ؟!

    سلام

    قالی تون با عرض پوزش اون قدر سنگین بنده از صبح خیلی تلاش کردم وارد وبلاگ تون بشم ولی اصلا بالا نمیورد..

    پاسخ:
    مشکل شما پیگری می شود ، با تشکر
    بهتر است سری به نتایج آنالیز این وبلاگ بزنید : https://hypestat.com/info/aitac.blog.ir
  • نویسنده آشنا
  • سلام

    وبلاگ خیلی خوبی دارید:)

    از نظر من مشکلی نداره

    پاسخ:
    سلام !
    عاشق این سلامای اول نظرتم !
    ممنون و تشکر ، انتقاد و پیشنهادی دارید بفرماییدا !

    سلام علیکم
    من محمد صادق تقی زاده هستم!
    یه نوجوون علاقه مند به کارای کامپیوتری.
    که البته کارش هدف داره!

    دنبال کنندگان ۲۵۰ + نفر
    ما را همراهی کنید !