آیــتــک

آمـوزش > یـادگیـری > تبـحـر > کــار

آمـوزش > یـادگیـری > تبـحـر > کــار

تهران جاتون خالی ...

 

 

کی فکرشو میکرد ؛

اصلا خیلی یهویی به برادرم تماس گرفتم

و ناگهانی هماهنگ شد

بریم تهران برا حاج قاسم عزیز ،

برنامه داشتیم که اون شب

با پدرم و برادرم بریم

ولی پدرم اومدنشون به خاطر یه

جلسه لغو شد و طی یک ساعت ،

من و برادرم سوار ماشین یکی

از دوستان راه افتادیم !

 

 ادامه مطلب داره ها ... 

 

من و لباسام بودیم و دیگر هیچ !

هیچی نیاورده بودم ، اصلا ناهارم هم نشد

درست بخورم ، ولی لطف خدا بود ،

تهران رفتیم قیطریه تو یه مسجد خوابیدیم

و الطاف الهی از آسمون و زمین می رسید و

بهتر از همه حال خوشمون بود !

از اصفهان ، شهید منو طلبیده بود تا

برم تهران پیشش ، خدای جون ، دوستت دارم ؛

انشاءالله که مقدمه شهادت باشه ...

 

خیلی شلــــــــــــــــــــــــــوغ بود !

قیامت شده بود ، همه نقشه ها و

توطئه های دشمنان به باد فنا رفت و

بار دیگر ملت ایران کوبنده و یکصدا اعلام آمادگی

کامل در رکاب ولی امرشون را اعلام کردند ...

 

مردم ، دم همتون گرم !

 

#انتقام_سخت

 

دوستان ، هممون منتقم خون حاج قاسمیم ،

 شـــما انتقامتون به شــخصه چیـــه ؟

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

تعداد نظرات : ۶ تا

ماشاءالله مثل حماسه سالگرد امام راحل (ره) شد.

پاسخ:
آره بلکه شلوغ تر
  • نقل بلاگ
  • سلام

    خوش به سعادتت :)

    التماس دعا

    پاسخ:
    سلام
    ممنون
    همچنین 
    کم پیدایی محمد جـــان !
  • سعید حیاتی
  • خوش به سعادتتون

    پاسخ:
    خیلی ممنون

    خوش به حالتون :)

    پاسخ:
    به حاج قاسم گفتم ، من نائب الزیاره تمام اونایی ام که دوست داشت بیان و نشد ...
    خواهش می کنم
  • معین صرافان
  • خوش به حالت رفتی صادق😔

    پیشرفت کشور انتقام سخت تریه تا خیلی چیزای دیگه

     

     

     

    این الان آنلاینمم خیلی دوس دارم😉

    پاسخ:
    نائب الزیاره بودم
    حواسم هم به تولدت بود ، هدیشو از حاج قاسم خواستم !
    پیشرفت کشور جای خود دارد و وظیفه من و شماست ، اما انتقامی نظامی و سخت از آنها خواهیم گرفت !


    عزیزی ، خوشحالم که دوس داشتی !
  • 🌱...Masoumeh ...🌱
  • چه عکس قشنگی

    پاسخ:
    خیلی ممنون ، خودم که نگرفتم ...
    اما این حماسه رو نمیشه تو تصویر گنجوند !
    ممنون از اظهار نظرتون

    سلام علیکم
    من محمد صادق تقی زاده هستم!
    یه نوجوون علاقه مند به کارای کامپیوتری.
    که البته کارش هدف داره!

    دنبال کنندگان ۲۵۰ + نفر
    ما را همراهی کنید !