آیــتــک

آمـوزش > یـادگیـری > تبـحـر > کــار

آمـوزش > یـادگیـری > تبـحـر > کــار

بهترین سایت دانلود چیزای گرافیکی چیه؟

خب ، معلومه !

 

 

آدرس در ادامه مطلب

فریــــــــ پیـــــــک 

https://www.freepik.com/

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

تعداد نظرات : ۴ تا

  • سعید حیاتی
  • همینطوری عشقی!

    پاسخ:
    باشه ، ما هم ماس میمالیدیم تا اینکه سسش اومد :/
  • سعید حیاتی
  • آها باشه چشم

    دکمه مکمه هم دارن احتمالا دیگه

    پاسخ:
    آره ! میخوای چیکا ؟!
  • سعید حیاتی
  • من خودمو داشتم میکشتم که یه جای خوب پیدا کنم

    دستت درد نکنه

    عکس مکس برا تولید محتوا هم دارن؟

    پاسخ:
    بسی بسیار ! فقط فیلرتشو بزار رو فوتوز ! خواهش میکنم :)

    سلام وبلاگ خوبی دارید

    لطفا از پیج بنده هم دیدن کنید

    Www.seegram.blog.ir

    پاسخ:
    سلام داداش دنبالت می کنم !

    سلام علیکم
    من محمد صادق تقی زاده هستم!
    یه نوجوون علاقه مند به کارای کامپیوتری.
    که البته کارش هدف داره!

    دنبال کنندگان ۲۵۰ + نفر
    ما را همراهی کنید !