آیــتــک

آمـوزش > یـادگیـری > تبـحـر > کــار

آمـوزش > یـادگیـری > تبـحـر > کــار

سوال چالش دوم :

 

یادتونه تابستونا

تو راه برگشت از مدرسه یخمک میگرفتیم

از وسط نصفش میکردیم ...

.

.

.

.

.

چرا الکی میگید آره !؟!

آخه تابستون میرن مدرسه !؟!؟!

تجدیدیا !!!

 

#غافلگیری_فیل_افکن

 

تو نظرا منتظرتونیم !

همه نظراتون پاسخ داده میشه !

انشاالله !

  • ۹۸/۰۶/۲۰
  • ۵
  • محمد صادق تقی زاده

با مزه

تفریحی

جالب

دوم

سرگرمی

شما هم

چالش

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

تعداد نظرات : ۲ تا

اینو قبلا شنیده بودم(;
پاسخ:
خب من به نوبه خود عذر خواهم ، بنده می گردم باحالاشو میزارم ! خلاصه ببخشید !
اولش فهمیدم😊
پاسخ:
بچه های کامپپیوتری بایدم بفهمن !
این برا بیچاره هایی مثل خودم بود !

سلام علیکم
من محمد صادق تقی زاده هستم!
یه نوجوون علاقه مند به کارای کامپیوتری.
که البته کارش هدف داره!

دنبال کنندگان ۲۵۰ + نفر
ما را همراهی کنید !