آیــتــک

آمـوزش > یـادگیـری > تبـحـر > کــار

آمـوزش > یـادگیـری > تبـحـر > کــار

سوال چالش اول :

 

شما هم اینجورید که

جلوی کسی که براتون مهمه ، سوتی می دید یا

 نمی تونید کارتونو مثل همیشه انجام بدید ؟!

 

#صرفا_جهت_تفریح

 

تو نظرا منتظرتونیم !

همه نظراتون پاسخ داده میشه !

انشاالله !

  • ۹۸/۰۶/۲۰
  • ۵
  • محمد صادق تقی زاده

با مزه

تفریحی

جالب

شما هم

واقعیت ها

چالش

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

تعداد نظرات : ۱۵ تا

  • سعید حیاتی
  • نه خدا رو شکر

    جلو کسایی که مهم هستن سوتی کمتر میدم تا جلوی بقیه

    پاسخ:
    جدی @_@ تو اولین نفری هستی که اینو میگی !
  • محمد صدرا عبدالعلی زاده
  • ds یس یس

    پاسخ:
    :)

    تقریبا

    پاسخ:
    خخخخخ
  • علی بانکی پور فرد
  • پوکر فیس ؟!

    پاسخ:
    😐
  • علی بانکی پور فرد
  • نمی دونم خودت بوگو ببینم جلوت سوتی می دم یا نه

    پاسخ:
    ممنونم (نیاز به یک پوکر فیس)

    احسنتم. . . سئوی وبلاگت بالاست. . . چون من دفعه اول دنبال اسلیمی میگشتم و وبلاگت توی صفحه اول گوگل بود. . . و اینگونه پیداد کردم. . .

    پاسخ:
    خیلی ممنون !
    اشتباهی شده ، اگر نه من از سئو و اینا چیز زیادی سرم نمیشه !
    جالبه ! حالا که این جا بهم رسیدیم پس بمون با ما ...

    سلام، ما همیشه کارمون عالیه. . . سوتی و اینا اصلا برا ما معنی نداره؟! 🤣🤣

    پاسخ:
    سلام علیکم !
    هه هه هه هه
    آقا اصلا من غلط کردم ببخشید ، آخه مهندس کامپیوتر و سوتی ؟ گرافیست و خرابکاری ؟ هیهات !
    ممنون که اومدی اینجا و نظرتونو دادین !
    فقط پسر جان ساعت 2:27 وقت خوابه ، آخه چراااا !
    آها، فهمیدم چی شد؟ من کلا فازم اینه بعد چند وقت شناس میشم، هر وقت احساس امنیت کنم
    پاسخ:
    خب مشکلی نیست ، اما باور کن منم یه آدم حقیقی ام و هدفم نشر علم و تجربس و سازش و آبادانی دنیا !
  • معلمی از جنس اینده
  • سلام...بله من هم تا حدودی همینجوری هستم...
    پاسخ:
    ممنون
    تا حدودی آره.
    پاسخ:
    تشکر
    دنبالو که قبلا کردم فقط خاموشD;
    پاسخ:
    نه میگم اگه دوس داری تا برات موکاپ بزنم و اینا ؛ یعنی چون نمیشناسمت اینو گفتم !
    فعلا نظری ندارم داشتم وبلاگردی میکردم یهو سر از اینجا در آوردم ولی خب تصمیم گرفتم بخونمتون تا ببینم چی میشهD;
    پاسخ:
    دمت گرم ! طبق قرارمون این پستو بخون دوست داشتیشون جوابمو بده !
    پست قرارمون :
    بهتره شناخته نشم:(
    پاسخ:
    ووو ! نظرت راجع به وبلاگم چیه !
    میخوایم بهتر انجامش بدیم یذره وسواس و دقت چاشنی میکنیم بدتر میشه
    تازه استرسم داریم توی این شرایط
    پاسخ:
    آره دقیقا ! چرا ناشناس نظر میدی !
    آخ دقیقا
    پاسخ:
    میدونی چرا ؟! خیلی روش فکر کردم آخه ...

    سلام علیکم
    من محمد صادق تقی زاده هستم!
    یه نوجوون علاقه مند به کارای کامپیوتری.
    که البته کارش هدف داره!

    دنبال کنندگان ۲۵۰ + نفر
    ما را همراهی کنید !