آیــتــک

آمـوزش > یـادگیـری > تبـحـر > کــار

آمـوزش > یـادگیـری > تبـحـر > کــار

حتما براتون پیش اومده که برای جایی یه ایمیل بخواهید

ولی حوصله درست کردن ایمیل جدید را نداشته باشید ،

یا مثلا میخواهید یه جایی یک حساب جعلی درست کنید و

ازتون ایمیل میخواهد ولی می ترسید ایمیل خودتون رو وارد کنید ،

یا هر دلیل دیگه ای که دارید ، ایمیل موقت temp-mail مشکلتون

رو حل کرده که بهترین سایت ارائه دهندش در ادامه معرفی شده :

 

https://temp-mail.org/fa/

 

# از زبان فارسی هم پشتیبانی میکنه !

# توصیه میشه برای اکانت های مه از ایمیل واقعی استفاده کنید !

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

تعداد نظرات : ۶ تا

  • https://asikqq.email
  • Hurrah, tһat's wwhat I waѕ lοoking for,
    what a infoгmation! existing here ɑt this blog, thanks admin of thіѕ website.
    پاسخ:
    مچکرم من در خدمتم !

    اونقد برام مفید بود که رفتم تو پلاگین های کروم ببینم که چنین پلاگینی هم داره یا نه.. که دیدم بلهههههه.. داره.... لذا اضافه ش کردم به پلاگینهام... ممنون بابت پست مفیدتون

    پاسخ:
    خوشحالم که اینطور بوده !
    خیلی هم عاااالی ؛ خواهش میکنم ، بازم به ما سر بزنید !

    عه چقد عالی 

     

    ممنون از سایت اموزنده خوبتون

    پاسخ:
    نظر لطفتونه ممنون

    سلام چشم حتما امتحانش میکنم

    پاسخ:
    سلام
    خیلی ممنونم
    موفق باشید

    اینا رو بیان جواب میده؟؟

    پاسخ:
    سلام
    ببخشید ، تست نکردم و احتمالا بله !
    اگر امتحانش کردید نتیجشو به من هم اططلاع بدهید تا به نامتون بزارم تو پست برای بقیه که یه وقتایی وقتشون نره !

    این ایمیل هاش روی اینستا جواب نمی ده ولی روی برنامه های خارجی و بعضی سایت های

    ایرانی استفاده می شه

    پاسخ:
    سلام
    از همراهی و نظرتون مچکرم
    بله ، قطعا شرکت بزرگی همانند اینستاگرام روی این ها حساسه ولی به طور کل خوبه و جواب میده حتی برای ورود به نرم افزار های ادوبی !

    سلام علیکم
    من محمد صادق تقی زاده هستم!
    یه نوجوون علاقه مند به کارای کامپیوتری.
    که البته کارش هدف داره!

    دنبال کنندگان ۲۵۰ + نفر
    ما را همراهی کنید !