آیــتــک

آمـوزش > یـادگیـری > تبـحـر > کــار

آمـوزش > یـادگیـری > تبـحـر > کــار

افتتاح چـت‌روم آیتک  نسخه ۲

http://aitac.blog.ir/page/chat

 

بیش از ۴۰۰ پیام در نسخه ۱

 

میخوایم با هم بترکونیم !

ب.ن: و واقعا هم ترکوندید !

+ چت‌روم با قالب مخصوص

+ نظرات بدون تایید نمایش داده می‌شود

+ راحت باشید ؛ خونه خودتونه

 

* ممنون میشم بیاید و فعال باشید

چون به شدت مشتاق کامنتای شمام !

* اگه هم با همدیگه کاری داشتین

اشکالی نداره توی چت‌روم مطرح کنید ...

  • محمد صادق تقی زاده

chat room

چت روم

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

تعداد نظرات : ۹ تا

  • معین صرافان
  • Mosata رو میگی؟

    پاسخ:
    نه بابا این همونه

    سلام

    نمی دونم آقا صادق ولی احساس می کنم محل محل خوبی نیست.

    پاسخ:
    سلام علی آقا نظر شما محترمه !
  • معین صرافان
  • چت روم به چه دردی میخوره؟

    پاسخ:
    چت کردن !
    سواله میپرسی ؟!
    خوش اومدی معین جان !
    توصیه می کنم بیای خصوصی خودمون حرف بزنیم تا تو اینجا قاطی بحثای دیگران
  • محمد صدرا عبدالعلی زاده
  • تفاوت این دو تا چیه؟!

    ایولللللللللل :)

    پاسخ:
    ایولللللللللل نر
  • فاطمه حسینی
  • :) حملهه

    پاسخ:
    !

    مبارکه...

    موفق باشید:)

    پاسخ:
    سلام
    ممنون
    سلامت باشید

    مبارکه

    پاسخ:
    سلام ممنون !
    منتظر حضور گرمتون هستم !
    ببخشید دیر اومدم همونطور که معلوم بود دیشت تا 4 بیدار بودم داشتم اینو می ساختم ...
  • محمد صدرا عبدالعلی زاده
  • وااااییییی عااااشششششقققق چچچچچتتتتت رررووووممممم ههههسسسستتتتمممم

    پاسخ:
    میییییی توووووو

    سلام علیکم
    من محمد صادق تقی زاده هستم!
    یه نوجوون علاقه مند به کارای کامپیوتری.
    که البته کارش هدف داره!

    دنبال کنندگان ۲۵۰ + نفر
    ما را همراهی کنید !