آیــتــک

آمـوزش > یـادگیـری > تبـحـر > کــار

آمـوزش > یـادگیـری > تبـحـر > کــار

 

 اعداد ۱ و ۲ و ۳ و ۴ و ۵ و ۶ و ۷ و ۸ و ۹ و ۰ فارسی اند ...


لــذتــشــو بــبــریــد !

 

1  ۱
2  ۲
3  ۳
4  ۴
5  ۵
6  ۶
7  ۷
8  ۸
9  ۹
0  ۰

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

تعداد نظرات : ۷ تا

دست شما دردنکنه

پاسخ:
خواهش می کنم !
#علاقه

این ارسال نظر بصورت ناشناس رو که برداری ، مشکل کنجکاوی حل میشه😂

پاسخ:
درسته ، ولی دوس داشتم هر کی هر جور دوس داره نظر بده !

کیبورد من فارسی داره:دی

قالبتون مبارکا باشه:)

پاسخ:
سلام !
خوشا به احوالتان !
ممنون ، در دست تعمیره ؛ ان شاءالله تا امشب مشکلاتش حل شه و پیشنهاد شما هم عملی شه !

عالی

پاسخ:
ممنون ، آخه همش توسعه دهندگان وب با این مشکل مواجه اند !
گفتم کارو راحت کنم ، کپی پیست کن حالشو ببر ! :دی
:)
نمیدونم با کدوم شخصیت معرفی کنم
وب شخصیم یا وبی که در رابطه با برنامه نویسیه
پاسخ:
انتخاب با شماست ...
حالا میتونم بگم همه مطالبتون فوق مفیدن
پاسخ:
نظر لطفته ! عزیزی ...
خودتو معرفی کن بابا مگه سازمان اطلاعاتی 
یا سازمان جاسوسیه اینجا ؟! 
:-)

خیلی دنبالش بودم ممنونم

پاسخ:
خواهش می کنم من هم از کپی پیست کن کمک گرفتم !

سلام علیکم
من محمد صادق تقی زاده هستم!
یه نوجوون علاقه مند به کارای کامپیوتری.
که البته کارش هدف داره!

دنبال کنندگان ۲۵۰ + نفر
ما را همراهی کنید !