آیــتــک

آمـوزش > یـادگیـری > تبـحـر > کــار

آمـوزش > یـادگیـری > تبـحـر > کــار

اختصاص رایگان یک صفحه وب

 

با امکان اجرای HTML / CSS / JavaScript

 

بر روی دامنه page.MOSATA.ir

 

اطلاعات بیشتر در ادامه مطلب

بنده یه هاست و دامین دارم ، هر کس کد یه صفحه رو زده

و دوست داره یه جای اینترنت باشه و اجراشه ،

توی نظرات بگه تا براش بزارم اینجا

 

نمونش هم این صفحه هستش : http://page.mosata.ir/nkbp.html

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

تعداد نظرات : ۱۹ تا

  • سعید حیاتی
  • باشه :)

    بعدا مزاحمت میشم :)

    پاسخ:
    راحت باش
  • سعید حیاتی
  • خب وردپرس فارسی رو بزن :)

    پاسخ:
    :| شرمنده گفتم فقط صفحه html/css/js
  • سعید حیاتی
  • بزن page.mosata.ir/saeed

    :)

    پاسخ:
    خب محتوا بده تا بزنم :)
  • سعید حیاتی
  • saeed.mosata.ir هم بزن برا من

    مگه چند تا ساب دامین میتونه هاستت داشته باشه؟

    پاسخ:
    سلام بی نهاست میتونه داشته باشه ، شرمنده ساب دامین نمیپذیریم!
  • محمد صدرا عبدالعلی زاده
  • مرسی :)))

    چیچی گذاشتید؟

    پاسخ:
    رند ! Rond یعنی آدرسو نپیچوندم :/
  • محمد صدرا عبدالعلی زاده
  • خب یه جوری گفتید انگار عصبانی هستی

    و فکر کردین فکر کردم آرمی هستین

    جهت اطلاعتون خودمم نیستما :|||

    پاسخ:
    خخخخخ حله داداش مشکلی نیس لینکو دادم بازم میدم : 
    رند گذاشتم برو حالشو ببر
  • محمد صدرا عبدالعلی زاده
  • میدونم نیستی :|||

    مگه من گفتم هستید؟؟؟؟

    میخوام بدم به بقیه :|||

    فقط شما زده بودید آپ مییکنید

    پاسخ:
    داداش دارم آپ میکنم یه ذره صب کن الان لینک میدم ! عه کامنت دوم رو جواب ندادم که لینک بدم ...
  • محمد صدرا عبدالعلی زاده
  • نیومد انگار

    http://uupload.ir/view/oatf_army_web.rar/

    پاسخ:
    بفرمایید آقا محمد صدرا : http://page.mosata.ir/Army/
  • محمد صدرا عبدالعلی زاده
  • سلام

    من یه پیج html درست کردم یرای هدیه به آرمی های بیان

    لینکش:

    پاسخ:
    من آرمی نیستم محض اطلاع چشم میزارم ...
  • محمد صدرا عبدالعلی زاده
  • مرسی

    فقط میشه به حای نام صفحع بزنی درباره ی من

    یادم رفت تایتلشو غعوض کنم :|

    پاسخ:
    بله عزیزم کار دیگه ای بود بگو راحت باش
  • محمد صدرا عبدالعلی زاده
  • سلام...میشه این درباره ی من رو برام بزارید؟

    css

    html

    پاسخ:
    بفرمایید عزیزم : http://page.mosata.ir/sadra-daily/
  • محمد صدرا عبدالعلی زاده
  • اهان مرسی

    پاسخ:
    خواهش می کنم
  • محمد صدرا عبدالعلی زاده
  • پاسخ:
    خبرشو بهتون میدم احتمالا فردا
  • محمد صدرا عبدالعلی زاده
  • فیک پیجشو از یکی از وبای بیان برداشته

    میخواد جیمیل داداششو هک کنه مثلا

    پاسخ:
    کد رو بفرستید پس از بررسی و تدابیر امنیتی یه فکری به حالش می کنم
  • محمد صدرا عبدالعلی زاده
  • اها پس بهش بگم بیخیال شه؟

    پاسخ:
    باید کارشو ببینم
  • محمد صدرا عبدالعلی زاده
  • سلام.

    یکی از دوستام فیک پیج میخواد اونم میتونید بزارید؟

    پاسخ:
    باید قانونی باشه
  • محمد صدرا عبدالعلی زاده
  • الان تازه اولشه.

    اماده شد میفرستم

  • محمد صدرا عبدالعلی زاده
  • یه کد دارم مینویسم اگه رایگان برام بزاری ممنون می شم

    پاسخ:
    توی قالب یه فایل زیپ برام بفرست تا بزارمش برات لنک بدم آقا صدرا
  • محمد صدرا عبدالعلی زاده
  • رایگان؟!

    پاسخ:
    بله !

    سلام علیکم
    من محمد صادق تقی زاده هستم!
    یه نوجوون علاقه مند به کارای کامپیوتری.
    که البته کارش هدف داره!

    دنبال کنندگان ۲۵۰ + نفر
    ما را همراهی کنید !