آیــتــک

آمـوزش > یـادگیـری > تبـحـر > کــار

آمـوزش > یـادگیـری > تبـحـر > کــار

از این پس ، برخط !

از این پس ، برخط !

 

سلام دوستان !

دیگه اون الان آنلاینم ، الان آفلاینم رفت ...

جاش سامانه گفتینو اومد !

هر وقت که واقعا آنلاین بودم میاد بالا و میبینیدش !

اگه یه وقتایی هم آفلاین بودم میتونید تو بخش نظرات کارتونو مطرح کنید .

پس اگه موفق به دیدار ایشون شدید بدونید من آن آنم !

 

منتظرما !

 

قابل توجه دوستانی که

نظر دادن من جواب ندادم :

یه مشکلی پیش اومده بود که الحمدلله

حل شد از همشون عذر میخوام !

  • محمد صادق تقی زاده

آنلاین

پشتیبانی

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

تعداد نظرات : ۱۲ تا

سلام اقا صادق

عذرمیخوام...

پاسخ:
سلام
باید فکرامو بکنم
  • محمد صدرا عبدالعلی زاده
  • سلام

    اقا صادق ببخشید مجبورم کردن

    پاسخ:
    سلام
    شرمنده نمیتونم
  • محمد صدرا عبدالعلی زاده
  • ./
    پاسخ:
    میشه این بازیو بسش کنید !

    سلام

    ایول خیلی خوب شد 

    ولی خب باید زیاد آنلاین بشی و باشی و در ساعاتی که بیشتر در سایتت آنلاینن آنلاین  باشی تا بتونن سوالات و کاراشون رو مطرح کنن :)

     

    ولی جالب بود که اولش یه برخط نوشتی و بقیه جا ها نوشتی آنلاین و آفلاین خخخخ :)

    پاسخ:
    سلام
    ممنون
    حتما

    خخخخخ

    ممنون از راهنماییتون

    موفق شدم:)

    پاسخ:
    چه خوب ! موفق باشید 

    کد الان آنلاینم الان آفلاینم  رو میخواستم

    پاسخ:
    وردارید تو فوتر کد اچ تی ام اون ته تهشه
  • فاطـــღـــمـه ツ
  • عالی شد

    پاسخ:
    خیلی ممنون

    منم دوس دارم تو وبم گفتینو باشه...

    باید چیکار کنم؟

    پاسخ:
    باید امکان جاوا اسکریپتو بخرید که 10000 تومنه و بعد رایگان تو گفتینو ثبت نام کنید و کدشو تو بلاگتون بزارید
  • . n̈äs̈ẗr̈n̈ .
  • عه گفتینو مگه اینجا میتونه بیاد؟!

    پاسخ:
    بله دیگه چطور مگه !

    سلاااااااااااااااام
    یه وبلاگ دارم برا مسابقه
    روش های درس خوندنو میذارم..نمونه سوال میذارم..برا حفظ اسونتر درسا رمز میذارم... و هرچیز دیگه..به شدددددددت به نظراتتون محتاجم حتی اگه مرتبط نباشه با مطالبم...ممنون میشم همت کنید نظر بذارید:D:X:X:X
    http://asrarepaye7.loxblog.com

    پاسخ:
    سلام ! این الان تبلیغه ؟!

    خوبه ولی کد اونو بهم میگید؟ 

    پاسخ:
    کدوم ؟! بفرمایید تا بفرستم ...
  • فاطمه حسینی
  • 😂 بهتر شد

    پاسخ:
    خیلی ممنون

    سلام علیکم
    من محمد صادق تقی زاده هستم!
    یه نوجوون علاقه مند به کارای کامپیوتری.
    که البته کارش هدف داره!

    دنبال کنندگان ۲۵۰ + نفر
    ما را همراهی کنید !