آیــتــک

آمـوزش > یـادگیـری > تبـحـر > کــار

آمـوزش > یـادگیـری > تبـحـر > کــار

جایزه بدون قرعه کشی

برای دنبال کنندگان آیتک

 

موکاپ رایگان اسم شما با فونت آوینی

 

بــه مناســبت آپدیت وبـــلاگ !

فونت دست نویس آوینی ،

خریداری شده همراه با لایسنس

به ارزش 35000 تومان !

 

 به ادامه مطلب برید ... 

 

برای سفارش ، کافی است در بخش کامنت ها :

اسم دلخواهتون رنگ دلخوهتون

بـفـرســـــــتـیـد !

 

نمونه طرح ها :

قرمز : 

سبز : 

آبی : 

فقط موقع دانلود یه صلوات هدیه به روح مادرم بفرستید ...

 

منتظرما !

فقط امروزه !

کسی هم جدید فالو کنه ،

شامل حالش میشه !

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.

تعداد نظرات : ۳۱ تا

  • وَلا لِعَطائِه مانِع
  •  به نام محمدحسین

    البته اگه هنوز رایگانه (:

    حالا نمیشه الانم درست کنی؟

     

    پاسخ:
    چرا نشه، به نام؟
  • سعید حیاتی
  • عه ؟

    فقط امروزه؟

    امروز نقد فردا نسیه؟

    پاسخ:
    بابا مال 60 سال پیشه !
  • سعید حیاتی
  • من الان دنبال کردم :/

     

    پاسخ:
    به این جمله دقت کردی ؟! 
    فقط امروزه !
  • معین صرافان
  • چیجوری سیو کنمشون😕

    پاسخ:
    اگه با گوشی ای ، روشون با انگشت نگه دار بعد ذخیره در گالری رو بزن  ...
  • معین صرافان
  • اعتمادتو بهم دوس دارم😑😂

    پاسخ:
    اخیار دارید !
    #حسن_ظن
  • معین صرافان
  • لعنت خدا بر شیطان بزرگ🤨🤨😂

    انصافا فقط برا تل قند میزنم

    پاسخ:
    بعله بایدم لعن کنی !
    مچتو گرفتم ناقلا !
    باشه ، تو خب ! خخخخخ
  • معین صرافان
  • ممنون عزیزم.اسکیرین برات میفرستم که بفهمی قندشکن ندارم😂

    حتما🤲🏻

    پاسخ:
    بابا اینو ببین معین : http://s7.picofile.com/file/8382806050/Sadsdfg.JPG
    ممنون !
  • معین صرافان
  • ببخشید.نتم لگه تکراری فرساد
    پوزش🙏🏻
    پاسخ:
    طوری نیست ! خودت لگ نباشی ...
    راسی بشین برا امتحان ریاضیی ترم شنبه بخون !
  • معین صرافان
  • سلام صادق.خوبی؟
    من چون وبلاگ ندارم نیمیتونم وبلاگتو فالو کنم😕
    ولی مطمئنم یکی جدا تو عالم ......... برام زدی😁😂
    پاسخ:
    سلام ، خیلی ممنون معین جان !
    طوری نیس ، برا شما محفوظه :
    اینم خدمت شما :
    سه تا زدم ، رنگارنگ ، با گلاف های متفاوت ...
    ماشالا هنوز قند شکن داره بنزین میسوزونه !
    صلوات فراموشت نشه ها !
  • احد داوری
  • تشکر

    اوامر صلواتی اجرا شد

    پاسخ:
    خواهش می کنم
    ممنون
  • نقل بلاگ
  • باز هم ممنونم محمدصادق عزیز :)

    عالی شد .

    خدا مادرت رو رحمت کنه 🤲

    پاسخ:
    خواهش می کنم
    الحمدلله
    انشاءالله
  • نقل بلاگ
  • ممنون عاایه .. فقط اندازه فونت نوشته رو بزرگتر کنی که فضای بیشتری رو بگیره عالیه :)

    پاسخ:
    اینم خدمت شما :  http://s7.picofile.com/file/8382790134/Mohammad_wood_larg.jpg
    امری دیگه بود بفرمایید !
  • نقل بلاگ
  • سلامی مجدد و تشکر از زحمتت

    یه چیزی می خوام تو مایه های لوگوی خودت تو وبسایتت یعنی کلیک کن

    ولی خب مربع باشه و فقط نوشته شده باشه محمّد .. اگه جوری باشه که ح بصورت همین لوگوی فعلی بیاد پایین خیلی بهتره .

    البته اگه اذیت می شی اصلا اصراری نیستا و نمی خوام وقتت رو بگیرم .

     

    پاسخ:
    سلام محمد جان
    ببخشید من نمیتونم یه وقتایی اون چیزی که دلت میخواد رو در بیارم ولی با توضیحاتت فکر کنم اینو دوست داشته باشی : http://s6.picofile.com/file/8382787834/Mohammad_wood.jpg
  • احد داوری
  • سلام

    می خواستم دوتا پیشنهاد دهم:

    السلام علیک یا ابا صالح المهدی

    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

    رنگ و فونت به سلیقه خودتان

    متشکر

    پاسخ:
    سلام ، اینا هم تقدیم به شما :
    السلام علیک یا ابا صالح المهدی :  http://s7.picofile.com/file/8382787868/Almahdi.jpg
    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم :  http://s6.picofile.com/file/8382787884/Salavat.jpg
    خواهش می کنم ، یاعلی ع

    اگه زحمت نبود یکدونه هم بزن با رنگ ابی دریایی :)

    با سالار مر30

    دیگه شرمنده

    پاسخ:
    نه حاجی ، شما صلواتاشو بفرست من برات تا دلت بخواد میزنم ...
    اینم از سالار با آبی آسمونی : http://s6.picofile.com/file/8382743434/Salar.jpg
  • معین صرافان
  • چیزا خوب میدیدم😂😂😂😐

    پاسخ:
    خداروشکر !
  • معین صرافان
  • عضو بودم رمزم یادم نبود😑

    قندشکن=فیلترشکن؟😳

    پاسخ:
    عجب ...
    بعله !
    همش آی پیت از آمریکا و آلمان میومد ، شیطون کجا ول میگشتی ؟ XD
  • معین صرافان
  • دس شما دردنکنه

    پاسخ:
    خواهش میکنم ، بالاخره عضو شدیا !
    ماشالات باشه همش ( به غیر از الان ) قند شکنت روشن بود !

    تموم شد فرصت😢

    پاسخ:
    سلام ، برا فردا هم تمدیدش میکنم !

    سلام داداش یکدونه بزن علی با فونت آوینی

    مر30 :)

    پاسخ:
    سلام ، رو چشم ، خدمت شما :
    http://s6.picofile.com/file/8382739434/Ali.jpg

    سلام

    5تا صلوات فرستادم.

    خداوند رحمت شون کنه..

    ولی یه سوال الان بنده چطوری ببینم شون؟؟

    پاسخ:
    سلام
    مچکرم ...
    در پاسخ قبلی توضیح دادم خدمتتون ...
  • نقل بلاگ
  • سلام محمدصادق عزیز

    ممنون که به وبلاگ نویس ها کمک می کنی :)

    یه زحمت اگه برات مقدوره برای من هم یه عکس ساده مثل اواتار فعلیم که مربع هم باشه درست کن .. فقط نوشته باشه محمد و تشدید هم داشته باشه .. یه رنگ زمینه زرد یا قهوه ای کم رنگ هم داشته باشه ..

    سپاس

    خدا مادرت هم رحمت کنه عزیز دل ، فاتحه ای براش خوندم همراه با صلوات 🥰

    پاسخ:
    سلام آقا محمد عزیز
    خواهش میکنم ، انشاءالله باقیات الصالحات باشه ...
    رو چشمم ، فقط دو تا سوال :
    در همین طرح و قالب موکاپ ها باشه ؟
    با همین فونت آوینی باشه ؟
    حالا این چطوره : http://s6.picofile.com/file/8382734484/Mohammad.jpg
    فکر کنم درست متوجه منظورتون نشدم
    خیلی ممنونم عزیز دل

    الهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و احفظ قائدنا خامنه ای

    پاسخ:
    خیلی ممنون

    سلام

    برا بنده میشه بنویسید 

    الله

    و عبد

    ونمیخوام برا وبلاگم استفاده کنم بلکه برا پروفایلم میخوام

    پاسخ:
    سلام علیکم
    رو چشمم
    الله (فونت آوینی) : http://s7.picofile.com/file/8382735234/Allah.jpg
    الله (فونت نستعلیق) : http://s6.picofile.com/file/8382735318/Allah_nas.jpg
    عبد (فونت آوینی) : http://s7.picofile.com/file/8382735176/Abd.jpg
    عبد (فونت نستعلیق) : http://s7.picofile.com/file/8382735192/Abd_nas.jpg
    صلوات فراموش نشه !

    داداش خیلی عالی شده دمت گرم انشاالله همیشه تو همه ی کارات موفق باشی توی انگلیسی هم معلومه هاولیکاش میگفت فارسی بزنی تا بیشتر فونت به چش بیاد ولی به هر حال مرسی و اینکه خدا مادرتونو رو هم رحمت کنه روحشو شاد کنه بالاخره گل کاشتی ...

     

    پاسخ:
    خیلی ممنون !
    اگه متن فارسی مد نظری دارید بفرمایید تا بزنم براتون ، مشکلی نیست !
    یا علی

    بله درسته XD حق با شماست یکدونه پس اگه زحمت نیست بزنید  روش بنویسید Mr-Cipher82 با رنگ : نمیدونم یک رنگ با سلیقه ی خودت ...

    پاسخ:
    سلام دوست عزیز
    به   ارسال شد !
    صلوات یادتون نره
    یا علی

    ببخشید متوجه نشدم طرح میزنید یا فونت و میدید ؟! رایگان یا هزینه داره ؟! گیج شدم :)

    پاسخ:
    طرحو رایگان میزنم !
    فونتش که حق نشر داره و من نمی تونم به کسی بدم !
    طرح رایگانه ، با متن و رنگ مورد نظرتون ...
    گیج نشید ، یه برنامه ویس هیچوقت گیج نمیشه XD

    یدونه بنویسید قاطی پاتی با سایز ۱۶×۱۶ که بشه تو نوار عنوان مرورگر کنار عنوان وبلاگم استفاده کنم

    یه عکس ساده ، فونتشو خیلی دوست دارم

    یه رنگی تو مایه های favicon وبلاگ خودتون ، با فونت آوینی

    میدونستم پولیه واسه همین خواستم شما بفرستی

    اون قسمت لایک هم خیلی خوشگل شد ، تبریک:)

    پاسخ:
    رو چشم ، منتظر باشید !
    ممنون نظر لطفتونه !
    ولی خیلی کوچیک میشه ها ! پیدا نیس !

    فونت رو میشه آپلود کنین؟

    یا خواستین به ایمیلم بفرستین:)

    خیلی ممنون میشم

    پاسخ:
    شرمنده ، فونت حق نشر داره ؛ اگر دوست دارید خریداری کنید ، حلال حلال :
    اگر هم متنی مد نظر دارید بگید تا براتون بزنم بفرستم ...
    حالا این جایزه آپدیتو نمیخواستید ، میزنما ...

    خود فونت آوینی رو داری؟

    پاسخ:
    بعله ، بزنم براتون ؟
    با نام فاطمه ؟
    چه رنگی ؟
    اگه میخواهیید ، ایمیلتونم لطفا بفرستید 

    سلام علیکم
    من محمد صادق تقی زاده هستم!
    یه نوجوون علاقه مند به کارای کامپیوتری.
    که البته کارش هدف داره!

    دنبال کنندگان ۲۵۰ + نفر
    ما را همراهی کنید !