آیــتــک

آمـوزش > یـادگیـری > تبـحـر > کــار

آمـوزش > یـادگیـری > تبـحـر > کــار

ســـــلام ...

 

 

میخوام آدم شم !!!

به نظرتون چیکار کنم ؟؟؟

 

لطفا اول کامنتتون بنویسید :

بــــرو گـــم شـــــو

اگر نه کامنتتون تایید نمیشه !

  • محمد صادق تقی زاده

آدم شدن !

درخواست کمک

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

تعداد نظرات : ۲۱ تا

  • محمدصادق عبداللهی
  • آدم شو XD

    پاسخ:
    میمنان ویقیعا XD 

    گم نشی یه وقت!

    نمیدونم چیکار کنی

    خودت یه کاریش بکن

     

    پاسخ:
    دعا کم گم شم ...
    باشه خخخخ
  • سینا شاملو
  • سلام...یادت باشه بهترین راه برای پاک و زلال شدن ایمان به خداست...البته یادت باشه،هیچ کس بی عیب و نقص نیست....خدا همیشه هست...

    پاسخ:
    سلام دوست عزیز/جدید !
    خوشحالم که با یه برنامه نویس صحبت می کنم !
    حتما پست بعد از این پست هم ببین ...
    خوشحال میشم کامنت بزاری و در جریان کد های بنده  هم باشی !
    منم پیگیرت میشم انشاءالله
    ممنون

    خودتو گم نکن :)

    پاسخ:
    باید من رو گمش کنم که تازه پیدا شم ...
  • معین صرافان
  • منم موافقم👌🏻😁

    پاسخ:
    مممممممون

    تنظیمات ساده، قسمت نظرات

    پاسخ:
    ممنون تصحیح شد ...

    برو گمشو

    پاسخ:
    ممممممممنون‌ !

    عشق؟شاید.من اعتقادی به کلمه ازمایش الهی ندارم.خیلی ازینا میتونن حاصل یک یا چندین اشتباه باشه که بار ها و بارها تکرار میشه.

     

     

     

    با اینکه هیچکدوم از کامنتام اولش برو گمشو نبود ولی همش درج شد.

    پاسخ:
    "با اینکه هیچکدوم از کامنتام اولش برو گمشو نبود ولی همش درج شد." = احساس کردم نمایش داده بشن بهتره ، بالاخره شما لطف کردی داری یه مطالبیو که برخواسته از افکارتونه ارائه میدید ...


    حتی اون هایی هم که حاصل از اشتباه خودمونه آزمایشن ، ما نباید اونجا زیر همه چی بزنیم و همه چی رو زیر سوال ببیرم ، اذا مس الشر جزوئا !

    زندگی بی خیلی چیزا بدتر از مرگه.چون دوس دارم رک حرف بزنم باید بگم زندگی با فقر و بیماریم بدتر از مرگه.

    پاسخ:
    هیییییع ، قبول داری اگه عشق پشت قضیه باشه خیلی از هیم آزمایش های الهی شیرینه ...

    من شخصا مهم ترین چیز واسم جونه 😂😂

    پاسخ:
    احسنت تموم مردم دنیا همینطورن‌ !
    اما بعضی ها به جایی میرسن که برای ... حاظرن جونشونو ناقابل کف دستشون بزارن ...

    پ.ن : اما در بعضی جا ها گفته شده آبرو ارزشش بیشتره چون زندگی بی آبرو بد تر از مرگه ...

    ادم واسه  نگهداشتن چیزای با ارزشش هر کاری میکنه ولی امان از وقتی که مجبور شی بینشون انتخاب کنیو یه سریو از دست بدی

    پاسخ:
    آخ آخ خ دقیقا دوست منم دچار همچین انتخابی شده بود !
    از من میشنوی خیلی دوستانه بهت میگم بعضی چیزا اونقدر ارزشمندن که خانواده و دوست که هیچ باید براش جون بدی ...

    کاملا درکت میکنم.خودمم تو همین وضعیت بودم.ولی ظرف من سوراخ بود فک کنم 😂😂 .خودش خالی شد جا برای چیزای با ارزش پیدا شد.

    پاسخ:
    خخخخخخ ایشالا که اینطور نمونه چون همون چیزای با ارزش هم میریزن پایین !

    به راحتی.تو بخش تنظیمات ساده تنظیمات ارسال نظر.به نظرم ایرادی نداره فک کنن کسی هستی.و اگه نباشی میتونه بهت انگیزه بده که همون بشی.

    پاسخ:
    ممنون حل شد‌‌ !
    انگیزه و امید جای خود ! این از جایی شروع میشه که تکبر = ۰ ،‌غرور = ۰ ! وقتی ظرف وجودیمو خالی کردم اونقته که میتونم توش چیزای با ارزش بریزم !

    بروووووو گمشو 😅😂

    منم زنبیل گذاشتم فهمیدی به منم بگو

    پاسخ:
    مممممنون !
    باشه حتما !

    ممکنه کامنتم درج نشه ولی به عنوان یه وظیفه بهت میگمم هیچوقت نمیشه ادم همه چیو گم کنه و دوباره پیدا کنه.

     

     

    کپچای کامنتارم بردار لطفاااا

    پاسخ:
    درج شد دوست عزیز !!!
    منظورم اینه که خودش رو گم کنه ! اون منشو‌ ! اون منی که همش فکر میکنه یه چیزی هس برا خودش ...

    چطوری ورش دارم ، مگه میشه تنظیمش کرد ؟! ممنون میشم یادم بدی ...

    سلام

    چیزی از انسان می خواهی که انسان شک می کند حتی مطلبی را معرفی کند

    چندین بار نوشتم و پاک کردم

    مگر من خودم کی هستم که بخواهم به کسی چیزی بگویم

    آخرش دل را به دریا زدم، کسی که خود به جایی نرسیده حداقل می تواند به دیگران بگوید که چه کار کن تا مانند من نشوی من هم لینک زیر را پیشنهاد می کنم:

    http://lib.eshia.ir/10303/1/5

    بررسی خطبه متقین حضرت علی علیه السلام است

    دعا بفرمایید

     

    پاسخ:
    وااااااااااااااای مچکرررررررررم !
    ولی یادتون رفتا : (به خودم) برو گم شو !
  • محمدصالح کامیاب
  • برو دو ساعت بخواب حالت جا بیاد

    الان داری حزیون میگی!!!

    پاسخ:
    عین تعقله داداش روش یه دوسالی هس دارم فکر می کنم‌ !
  • فاطمه حسینی
  • برو گمشو

    همینجوری بهتره😂

    پاسخ:
    ممنون !
    چجوری بهتره‌ ؟!

    ایشالا میای مشهد همه چی درست میشه :)

    مثل اتفاقی که واسه من افتاد :))

    +پیشنهاد:کد امنیتی کامنت رو ور دار تا کامنت بیشتری دریافت کنی :)

    موفق باشی گلم

    پاسخ:
    ممنون داداش !!!

    چطوری ورش دارم ؟؟؟

    واسه آدم شدن راه های زیادی هست

    ولی برو گمشو😂😂

    .

    .

    نه ولی خداییش مگه چی شده؟!

    چی شده که این حس بهت دست داده؟!

    پاسخ:
    ممممممممممممممممممنون !

    دارم به نتایج خوبی میرسم !
    اگه گم بشم و دیگه "من" رو پیدا نکنم ؛
    اونوقته که آروم آروم آدم میشم !
    لطف خدا و حضرت زهراست ...

    زیارتتون هم قبول باشه ! منم ایشالا دارم میام شنبه مشهد ...
  • محمد صادق تقی زاده
  • بــــرو گـــم شـــــو

    تا مشهد دووم بیار محمد صادق !

    پاسخ:
    دارم میرم !
    سعیمو میکنم !

    سلام علیکم
    من محمد صادق تقی زاده هستم!
    یه نوجوون علاقه مند به کارای کامپیوتری.
    که البته کارش هدف داره!

    دنبال کنندگان ۲۵۰ + نفر
    ما را همراهی کنید !