آیــتــک

آمـوزش > یـادگیـری > تبـحـر > کــار

آمـوزش > یـادگیـری > تبـحـر > کــار

 

نرم‌افزار Rufus مخصوص Bootable کردن

سیستم عامل Kali Linux بر‌روی USB

+ همراه با دیتا مخصوص کالی

 

با توجه به اینکه دمار آدم در میاد تا بتونه کالی نسخه جدید رو

بوت کنه رو فلش بنده همه کاراشو کردم و براتون گذاشتم .

 

نرم افزار به همراه دیتا در یک فایل rar قرار داده شده،

کافی است آن را از حالت فشرده خارج کنید و Setup را اجرا نمایید .

 

اگر فایل .iso سیستم عامل Kali Linux  را ندارید،

لینک دانلود آن از سایت معتبر پی سی دانلود درون فایل قرار داده شده .

 

در صورت بروز هر گونه مشکل در نرم افزار ، بوت کردن ، نصب و …

در قسمت نظرات مطرح نمایید تا به سرعت رسیدگی کنم .

 

حالا نوبت سفارشه :

  دانلود از سایت بنده  

فقط برای 10 نفر اول رایگان

  • ۹۸/۱۱/۲۵
  • ۸
  • محمد صادق تقی زاده

Bootable

Kali Linux

Rufus

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

تعداد نظرات : ۱۲ تا

  • محمد صدرا عبدالعلی زاده
  • D:

    پاسخ:
    (:
  • محمد صدرا عبدالعلی زاده
  • به عنوان اخرین سوال:

    به دردسرش می ارزه یا نه؟

     

    پاسخ:
    بستگی داره ولی آرع
  • محمد صدرا عبدالعلی زاده
  • گفتید کالی دردسر داره؟

     

    پاسخ:
    بله یه خوده خیلی
  • محمد صدرا عبدالعلی زاده
  • آها پس یعنی این به کار نمیاد؟؟؟

     

    پاسخ:
    داداش چرا من گفتم اوبونتو به کارت نمیاد اگرنه کالی خوره هکه !
  • محمد صدرا عبدالعلی زاده
  • اخه تو بعضی اموزشای هک از لینوکس استفاده میکنن

     

    پاسخ:
    قوربونت از کالی استفاده می کنن نه ابنونتو
  • محمد صدرا عبدالعلی زاده
  • من برای یادگیری هک و نفوذ میخوام

    بدردمیخوره؟

    پاسخ:
    نچ‌!
  • محمد صدرا عبدالعلی زاده
  • دارم همون ابونتو رو دانلود میکنم

    چقدر حجم برای بوت کردن روی فلش میخواد؟

    +اصن لینوکس به چه کاری میاد؟

    خخخ

    پاسخ:
    خب خوبه 
    ایده آلش دو برابر فایل ایزو عه
    +والا اگه تو این مرحله ای به نظر من اصلا نصب نکن که مایه اعصاب خوردیه واست
  • محمد صدرا عبدالعلی زاده
  • دمت گرم

    طبق اموزش یه هارد برای لینوکس جدا کردم

    حالا لینوکسو چطری بصبم

    مسخره نکنیاD:

    پاسخ:
    ماشالا !
    خوب اولا که میخوای چه توزیعی از لینوکس رو بنصبی ؟!
    به نظر من اوبونتو رو بنصب و هر کسی دیگه ای هم بود همونو بت می گفت چون دیگه نیازی نیست روزی ۳ ساعت پاش بشینی و ور بری باش تا یه جاش که پکوندیشو درست کنی و دوباره یه جا دیگش بپکه.
    نسخه گذاری اوبونتو هر شیش ما یه بار و ماه های ۴ و ۱۰ هر ساله ! مثلا ۱۹.۱۰ جدیدترین نسخس و حدود ۱ ماه دیگه نسخه جدیدش میاد ...
    باید فایل iso اون رو از پی سی دانلود دانلود کنی و و با rufus روی یه دونه فلش بوتش کنی ! بوت کردن اصلا کار سختی نیس فقط باید فایل ایزو و بعد فلشتو انتخاب کنی و اوکی !
    بعد که بوتش کردی یه بار درش بیار دوباره بزن توش و سیستمو ری استارت کن ُ خودش خودکار میره برا مراحل نصب !
    ! توجه داشته ابش موقع نصب اون پارتیشنی که خالی کردیو درست انتخاب کنی و مراحل رو درست بگذرونی تا یه وقتایی کل سیستمت نره رو هوا
    کاری باری داشتی من در خدمتم !
    ! راجع به نصب کالی هم بت بگم که با عرض معذرت دمارت در میاد پس یا بی خیالش شو یا ۲۴ تا ۴۸ ساعت از وقتتو واسش خالی کن
  • محمد صدرا عبدالعلی زاده
  • سلام.فنه

    سایتتون خیلی  خفنه

    فقط رمز فایل چیه

    +میشه یه راه بگی که هم ویندوز داشته باشم هم کالی لینکوس

    :)

    پاسخ:
    مچکرم !

    آره دیگه یادم اومد هم دانلودش کردم و هم نظر دادم =)

    بازم دمت گرم =)

    پاسخ:
    خخخخخ عمرا به کارت بیاد!
    چون شاید خرابم باشه، خخخخخخ تر!

    سلام
    به به خیلی هم عالی 

    دمت گرم 

    پاسخ:
    سلام
    خخخ
    یادت اومد خداراشکر
    خخخخخ تر
    خواهش می کنم
    خخخخخخخ ترین

    سلام علیکم
    من محمد صادق تقی زاده هستم!
    یه نوجوون علاقه مند به کارای کامپیوتری.
    که البته کارش هدف داره!

    دنبال کنندگان ۲۵۰ + نفر
    ما را همراهی کنید !