آیــتــک

آمـوزش > یـادگیـری > تبـحـر > کــار

آمـوزش > یـادگیـری > تبـحـر > کــار

لطیفه شماره 7

   1+1  VS   Python 3.8

 

 

رحم کن ، اشتباه کرد !

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

تعداد نظرات : ۲ تا

  • سعید حیاتی
  • خخخ

    تو این لطیفه ها رو کی گذاشته بودی که من ندیده بودمشون؟

    اینا رو باید الان بذاری که پر طرفدار تر شدی تا بیشتر خونده بشن

    بدبخت پایتون 2

    :)

    پاسخ:
    خخخخ الان دارم یه مجموعه جمع میکنم که هر روز یه هر 2 روز یه باز یکیشو بزارم !
  • احد داوری
  • سلام

    روحیه و تلاشت عالی در رشته تخصصی خودتان است

    کم کم داره حسودیم میشه

    موفق باشی

    پاسخ:
    سلام
    ممنون
    نفرمایید انشاءالله همه ی برنامه نویسای کشور صدر دنیا باشن !

    سلام علیکم
    من محمد صادق تقی زاده هستم!
    یه نوجوون علاقه مند به کارای کامپیوتری.
    که البته کارش هدف داره!

    دنبال کنندگان ۲۵۰ + نفر
    ما را همراهی کنید !