آیــتــک

آمـوزش > یـادگیـری > تبـحـر > کــار

آمـوزش > یـادگیـری > تبـحـر > کــار

لطیفه شماره 4

حقیقت back-end و front-end !

 

 

البته من سعی می کنم دو طرف تمیز باشه ،

شما چی ؟

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

تعداد نظرات : ۹ تا

  • سینا شاملو
  • برنامه نویسی که بک اندش تمیز باشه ایرانی نیست....

    خخخخخخخخ

    پاسخ:
    :| عه!
  • سعید حیاتی
  • اینیکیو که کاملا نفهمیدم ولی جالب بود

    پاسخ:
    بک اند و فرونت اند به روایت تصویر هستش ! 

    من خود فرونت اند رو هم نابود میزنم XD

    ولی اگه خوب بزنم یه جور بک اند رو هم مرتب میزنم.

    پاسخ:
    خخخخخخ ، دمت گرررم
    خوبه موفق باشی !

    منم فقط به فرونت اند اهمیت خیلییییییییی زیادی میدم

    پاسخ:
    جالبه و این عالیه ، فقط توی وبلاگتون یه بخش هایی فاقد فونت استانداردند اگه مشکل رو رفع کنید عالی میشه !
  • خرید اینترنتی
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    برنامه نویسی واقعا نیاز به تخصص و مهارت دارد و باید دانش لازم را در این حیطه بکار گیرد تا راهی سرشار از جزئیات ارزنده را معین سازد
    **** ********
    *********************

    باسپاس  

    پاسخ:
    بعله صحیحه ممنون
  • محمدصالح کامیاب
  • مثل قبلیا عالیه

    فقط یه توضیحی درباره back-end و front-end بده. من زیاد تو کار برنامه نویسی وب نیستم و نمیدونم چیه.

    پاسخ:
    ممنون
    بک اند اون برنامه ایه که کاربر نمیبینه ولی فرانت اند اون بخش کاربریه که مخاطب میبینه

    منظورم به خودم بود که دخترم

    پاسخ:
    آهان ببخشید !
    بنده عذر میخوام ؛ چون به صورت ناشناس بودیند ، نفهمیدم !

    پس من باید خجالت بکشم

    میگن دخترا وسواسی ترن ولی خب من خیلی وقتا همونجوری میزنم اجرا

    پاسخ:
    چرا ؟
    من پسرما !
    انتخاب با شماست ...

    منم سعی میکنم اگه بشه😂😂

    پاسخ:
    سخته ولی من کلا تا کد رو تمیز ننویسم دستم نمیره رو کلید اجرا !

    سلام علیکم
    من محمد صادق تقی زاده هستم!
    یه نوجوون علاقه مند به کارای کامپیوتری.
    که البته کارش هدف داره!

    دنبال کنندگان ۲۵۰ + نفر
    ما را همراهی کنید !