آیــتــک

آمـوزش > یـادگیـری > تبـحـر > کــار

آمـوزش > یـادگیـری > تبـحـر > کــار

لطیفه شماره 2

عملگرای بیتی ...

 

 

شما مثالای دیگه ای سراغ ندارید !؟

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

تعداد نظرات : ۶ تا

  • سعید حیاتی
  • نه خیر

    حرفای ما مبتدی ها رو فقط خودمون میفهمیم!

    نمیتونم به شما توضیحش بدم استاد

    پاسخ:
    خخخخخخخخخخخخ
  • سعید حیاتی
  • ولی فک کنم یه چیزایی بدونم 

    مثلا اینکه یه استرینگ توی حافظه ی کامپیوتر به ترتیب از 0 تا تعداد ذخیره میشه

    درسته؟

    پاسخ:
    چی ؟! منظورت واحد های حافظن ؟! 32 بیت و اینا ؟!
  • سعید حیاتی
  • نه داداش هنوز نیستم

    هر وقت هم که گفتم هستم از قول 3 چار سال دیگه ی خودم گفتم

    :)

    بعدشم من سراغ زبان های وابسته به سیستم عامل نخواهم رفت!

    پاسخ:
    عجب ... شاید بعده ها رو حرفت یه تجدید نظری بکنی !
  • سعید حیاتی
  • اینا عملگرهای کدوم زبان هستن؟

    پاسخ:
    :| زبان ؟! اینا مبانی سخت افزار و گیت ها و صفر و یکان ! ینی الان شما برنامه نویسی :/ بابا ... عجب...

    ناشناس:)

    پاسخ:
    ممنون !
    راستی خودتی ...

    😂😂

    نچ

    پاسخ:
    سلام
    شما ؟!

    سلام علیکم
    من محمد صادق تقی زاده هستم!
    یه نوجوون علاقه مند به کارای کامپیوتری.
    که البته کارش هدف داره!

    دنبال کنندگان ۲۵۰ + نفر
    ما را همراهی کنید !