آیــتــک

آمـوزش > یـادگیـری > تبـحـر > کــار

آمـوزش > یـادگیـری > تبـحـر > کــار

بالاخره خریدم !

یه چیز ساده ولی باحال :

صرفا جهت رونمایی

شاید از این چیز باحال بالای این متن بشه فهمید چیو میگم !

بالاخره خریدم !

امکان استفاده از جاوا اسکریپت و آی‌فریم و ...

درسته خیلی گرون نبود اما من تو این ۳۰۰ روز نخریده بودمش چون ... بگذریم‌ :)

خب حالا الحمدلله چیزای باحال تری رو تو آیتک خواهید دید !

 

یه مساله بسیار مهم :

دوستان ! الان یه سری تبلیغات اضافه شده به وبلاگ که دلیلش فقط و فقط کسب در آمده ! سعی کردم تو دست و پاتون نباشه ! خیلی بزرگواری می کنید اگه روی تبلیغات کلیک کنید و ببنیدشون و اگه چنین لطفی بکنید از بنده حمایت کردید و من دعاگوتون هستم ممنون و تشکر ! 

 

خب حالا وقتشه پیشنهاداتون رو بدید :

ازتون خواهش می کنم اگه چیز جالبی در نظر دارید واسه آیتک تو نظرات مطرح کنید تا اینبار با قدرت بیشتر انجامش بدیم ! بازم از همتون ممنونم +انرژی مثبت

  • محمد صادق تقی زاده

جاوا اسکریپت

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

تعداد نظرات : ۱۹ تا

  • سعید حیاتی
  • وسوسه انگیز ؟

    مگه اهداف بشر دوستانه هم وسوسه انگیز میتونن باشن؟

    خخخ

    #بشر-دوستی-آمریکایی ؛)

    پاسخ:
    عجب ...
    #ماست
  • سعید حیاتی
  • ؛)

    باشه مثل همون ماجرای فیشینگ؟

    پاسخ:
    نه والا کلی گفتم چون برا هر کسی وسوسه انگیزه ...
  • سعید حیاتی
  • دارک آرمی هم حتما 95 درصد از بیانه هان؟

    خو یه آدرس داداش؟

    پاسخ:
    http://saibot.blog.ir/
    فقط از  مطالب وب استفاده نابجا نشه :)
  • سعید حیاتی
  • دستت درد نکنه

    ؛)

    پاسخ:
    خخخخخخخ از برابچ ه*ک*ر تو دارک آرمی ب‍برس!
  • سعید حیاتی
  • سلام

    خیلی متشکرم

    همون نرم افزار تقلید کار اسمش چی بود؟

    پاسخ:
    یادم نیس عزیز :)
  • سعید حیاتی
  • دستت درد نکنه عزیز

    اسمش چی بود؟

    نرم افزاره؟

    (ارسال خودکار)

    :)

    پاسخ:
    نرم افزاری نبود برا این کار ، اون نرم افزار کاراتو ضبط میکرد و تکرار میکرد !
  • سعید حیاتی
  • فید بک

    راستی کد ربات ارسال خودکار در پایتون رو میخواستم

    اهم

    کاملا برا اهداف بشر دوستانه!

    پاسخ:
    اوهوم ایشالا چشم ...

    ببین عزیز میشه با پایتون نوشت ولی رحت ترش اینه که یه نرم افزاری هست که کار شما رو ضبط میکنه بعد تکرار میکنه اون فکر کنم بهتر باشه !
  • سعید حیاتی
  • دونستن رمز عبور و شماره کارت و سی اس اس 2 ! و تاریخ انقضای کارت پدر و مادر و برادر و دونستن کد ملی و شماره شناسنامه شون و همینطور حفظ بودن شماره پلاک ماشین هاشون برا من خیلی سودمند بوده!

    ایشالا برا شما هم سودمند واقع بشه!

    پاسخ:
    ها ؟!
  • سعید حیاتی
  • مبارکه

    ایشالا به سلامتی استفاده کنی و حالشو ببری

    به ما هم این حاله رو منتقل کنی

    +_+  *_*

    &_&

    %_%

    $_$

    #_#

    @_@

    !_!

    -_+

    -_-

    -+-

    و از اینجور شکلکا

    پاسخ:
    خخخخخخخخخ
  • محمد صدرا عبدالعلی زاده
  • گفتینو بزن

     

    پاسخ:
    هم گفتینو دارم هم رایچت و هم کریسپ اما اما هنوز مطمپن نیستم واسه گذاشتنش ...
    حالا فکرامو می کنم چشم ...
  • معین صرافان
  • من با سایت ورزش ۳ قرار داد دارم😎

    پاسخ:
    آورین
  • معین صرافان
  • من بابت دیدن تبلیغات پورسانت میخام😁

    پاسخ:
    مشاهده تبلیغ  10 تا تک تومنی برای هر روز ! خوبه ؟

    والا ما که رفیقمون موفق میشه و موفقیت به دست میاره خوشحال میشیم :)

    پاسخ:
    خخخخ موفقیت در کش رفتن از جیب پدر !

    سلاااااااااام

    مبارکهههه آقا مبارکههههههههههه :)

    ایولا بابا ایولاااااا دمت گرم :)

    خیلی خوشحال شدم :)

    ان‌شاءالله موفق هااااای بیشتر =)

    پاسخ:
    سلاااااااااام
    نه جدی اینقد خوشحال داش ؟! نه واقعا !
    ممنون صدرا جااان
  • فاطمه حسینی
  • چشم 🙌

    پاسخ:
    خیییییییلی هم ممنون !
  • محمد صدرا عبدالعلی زاده
  • مبارکههههههههههه

    منم رمز دومم درست شه میخرم ایشالا

    هر کد قشنگی گیر اوردید به منتم بدید

    خخخخ

    پاسخ:
    انشاءالله کدای جالبی رو تجربه خواهیم کرد ...
  • Mohsen Farajollahi シ
  • مبارکه :) منم قرار بود امروز بخرم ولی بانک تعطیل بود و تو کارتم پولی نداشتم :| بعله... حتی 10 هزار تومان هم نداریم تو کارت!

    پاسخ:
    آخیش والا دیگه چی میشه گفت !
  • محسن رحمانی
  • سلام چیه این؟

    پاسخ:
    سلام یه آیفریمه که داره یه صفحه رو فراخونی می کنه
  • . n̈äs̈ẗr̈n̈ .
  • مبارکه ، موفق باشی:)

    پاسخ:
    سلامت باشید و مممممنون

    سلام علیکم
    من محمد صادق تقی زاده هستم!
    یه نوجوون علاقه مند به کارای کامپیوتری.
    که البته کارش هدف داره!

    دنبال کنندگان ۲۵۰ + نفر
    ما را همراهی کنید !