آیــتــک

آمـوزش > یـادگیـری > تبـحـر > کــار

آمـوزش > یـادگیـری > تبـحـر > کــار

هنوز آیتک تولدش نشده،

ولی شما کادوشو دادید،

امروز ۲۰۰ نفر هواشو دارن

و احتمالا دوسش دارن...

 

به عنوان یک بلاگر ناچیز

از دوستان و اساتید دیگه

که به من لطف کردند و

آیتک رو حمایت کردند

صمیمانه تشکر می کنم!

  • محمد صادق تقی زاده

آیتک

آیــتــک

دنبال کردن

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

تعداد نظرات : ۱۲ تا

  • سعید حیاتی
  • من هم جا دارد همین الان 300 تایی شدن آیتک را تبریک بگویم

    (من آینده)

    پاسخ:
    عجب ... ممنون حالا که 221 ایم ! ببینم کی میشه 300 تا !
  • محمد جواد جهان فر
  • سلااام

    مبااااارکه!!!

    ایشالا که وبلاگتون صد و بیس ساله بشه...

    پاسخ:
    ای جاااااااااااااان !

    @سعید حیاتی

    -________-

    پاسخ:
    @کپیر

    خواهش میکنم

    قابلی نداشت

    من بیشتر از همه از شما کپی زدم

    یعنی بیشترین حمایت دیگه درسته؟

    پاسخ:
    O_o خخخخخ

    به به !!!

    مبارک باشه آقای #شوخی_بی_مزه

    پاسخ:
    من واقعا عذر میخوام ، اشتباه کردم ، خواهشا شما به بزرگی خودتون ببخشید ...

    سلام

    400 چشم

    پاسخ:
    سلام ، ممنون اصلاح میشه
  • . n̈äs̈ẗr̈n̈ .
  • مبارکه!

    پاسخ:
    سلامته!

    سلام

    فرخنده باد D:

    پاسخ:
    سلام
    بیسکویتشو میگی ؟!
  • فاطـــღـــمـه ツ
  • تبریک

    پاسخ:
    ممنونم

    مبارک باشه.

    پاسخ:
    سلامت باشید

    سلام 

     

    مبارکه.

    پاسخ:
    سلام خیلی ممممممنون !
  • محمد صدرا عبدالعلی زاده
  • هولا

    پاسخ:
    سلامت باشید !

    سلام علیکم
    من محمد صادق تقی زاده هستم!
    یه نوجوون علاقه مند به کارای کامپیوتری.
    که البته کارش هدف داره!

    دنبال کنندگان ۲۵۰ + نفر
    ما را همراهی کنید !