آیــتــک

آمـوزش > یـادگیـری > تبـحـر > کــار

آمـوزش > یـادگیـری > تبـحـر > کــار

خدا حافظ همگی

# 17 مهر ماه :

خدا حافظ همگی !

 

حلال کنین ...

 

الحمدلله اربعین امسال هم ،

راهی کربلام .

     

  کــــــــــــــــربلا ...  

  ... شـــــــــهادت  

 

# 28 مهر ماه :

دعاگوی همگی بودم امروز به ایران ، اصفهان بازگشتم !

پ.ن : به وبلاگ برگشــــتم !

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

تعداد نظرات : ۳ تا

التماس دعا

پاسخ:
دعا گوی همه ی شیعیان مولا بودم !

التماس دعا

پاسخ:
خداوندا ، ما را به راه راست که همان راه حسین است هدایت فرما ....
دعا گوی همه ملتمسین دعا بودم !

خوش به سعادتت

پاسخ:
عزیزی ممنون

سلام علیکم
من محمد صادق تقی زاده هستم!
یه نوجوون علاقه مند به کارای کامپیوتری.
که البته کارش هدف داره!

دنبال کنندگان ۲۵۰ + نفر
ما را همراهی کنید !