آیــتــک

آمـوزش > یـادگیـری > تبـحـر > کــار

آمـوزش > یـادگیـری > تبـحـر > کــار

تو قَرارِ دلِ بی‌قرارِ منی ...

 

 

نمیدونم چرا این عنوان رو برای سفرنامه مشهدم انتخاب کردم ؟!

این اول یه شعره برا امام حسن علیه السلام ، اگه دوست دارید

میتونید بشنویدش من که باهاش خیلی حال میکنم : گوش‌کنید‌!

 

  سفرنامه در ادامه مطلب  

 

الحمدلله رب العالمین یکی از بهترین سفر های طول عمرم بود !

با الطاف امام رضا علیه السلام و

حضرت زهرا سلام الله علیها و

امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف

و توجه ویژه خدا جل جلاله رفتیم و برگشتیم ،

اما یه نکته :

اون محمد‌صـادق که رفته ، دیگه بر نمیگرده ؛

تـوجـه ؛ من یه محمد‌صـادق دیگم ...

 

قسمت شد که ۷۳ نفر از ۱۰۴ نفر پایمون تو مدرسه سادات

عازم مشهد مقدس بشن ، سفرمون کلا ۷ روز به طول انجامید

و با رفت و برگشت با قطار ۲ روز که به این ترتیب ۵ روز در مشهد بودیم ؛

بنده توی گروه بی گروه ها «یا به قول خودم سنگر سازان بی سنگر»

بودم و مسئولینمون آقای محمدی «معاون پایه»

و آقای صابری «دانش آموخته مدرسه» بودند ؛

محل اسکان نیز حسینیه بیت الجواد علیه السلام بود .

بسیار سفر پر بار و برکت بود و انشاءالله که

نقطه عطفی است در زندگی بنده !

رویدادهای هر روز در این سفر :

شنبه :

حرکت با قطار غدیر از مبدا اصفهان به

مقصد مشهد مقدس در ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه ب.ظ

یک‌شنبه :

رسیدن به مشهد مقدس در

ساعت ۳ ب.ظ و اذن دخول در محفل اشک

دوشنبه :

اولین سحر در حرم آقا امام رضا علیه السلام

و مشاهده فیلم ۲۳ نفر در سینما هویزه

سه‌شنبه :

در این روز برای هم زدن آش اطلاعات درسی ، امتحانی گروهی که

متعلق به پیشرفت تحصیلی سال های گذشته بود از ما گرفته شد !

چهارشنبه :

شرکت در مراسم آسایشگاه کفشداران در صحن انقلاب

 و دریافت صبحانه حضرت علیه السلام 

 

بچه ها رفتند فوتسال و قرار بود باقی افراد بروند موزه ،

ولی همانند من خوابش رو دیدند من گرفتم خوابیدم  . 

 آخرین شب در حرم آقا امام رضا علیه السلام .

پنج‌شنبه :

آخرین سحر در حرم آقا امام رضا علیه السلام و

و خوردن صبحانه در مهمانسرای امام رضا علیه السلام و

زیارت آخر در این سفر و وداع با امام مهربونمون ...

جمعه :

رسیدن به اصفهان در ساعت ۲ و ۳۰ دقیقه ب.ظ و

تجدید دیدار با خانواده عزیز ...

 

التماس دعای شهادت به شدت با محبت !

یا زهرا سلام الله علیها

  • محمد صادق تقی زاده

مشهد

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

تعداد نظرات : ۱۰ تا

چقدر سفر میرید!!!!!

 

ماشا الله !

خوش به حالتون 

پاسخ:
سلام ! الحمدلله این مدت لطف خدا بوده ...


سلامت باشید ! انشاءالله چهارشنبه هم میرم کرمان !

اون مورده حل شده الحمدلله

یک عدد از دوستان دوستانتون هستم که گف بیام سر بزنم

پاسخ:
سلام بر تو ای دوست دوست !
ممنون میشم معرفی کنید !

سلام

منم خودم یه مدت این راهو شروع کردم ولی بعدش فهمیدم یکی از دستم ناراحته و دلش شکسته و به محض فهمیدن یهو از همه چی دور شدم.

خلاصتاً عرض کنم که مواظب باش کسی ته دلش ناصافی از تو نداشته باشه

پاسخ:
سلام
دمت گررررم
مچکرم از پند به موقت
حالا طوری نیس برگرد !
میگم شما ؟!؟!؟

سلام
زیارتت قبول آقا محمد صادق  : )

این حالت پاک و تغییر کرده رو حفظ کن  : )

پاسخ:
سلام علیکم !
خیلی ممنون صدرا جان !
انشاءالله با الطاف حضرت زهرا سلام الله علیها
  • محمدصالح کامیاب
  • سلام،

    زیارت قبول

    :)

    پاسخ:
    سلام
    جاشوماخالییی
    :))))
  • اردیبهشت ..
  • سلام 

    زیارت قبول ان شاء الله.

    کاش قبلش میگفتید التماس دعا داشتیم

    پاسخ:
    سلام
    خیلی ممنون
    ببخشید فرصت نشد

    Sadegh_Chenging#

    Sadexit#

    Sadegh_Revoluationed#

    Put your fingers crossed for me 

    پاسخ:
    خودتی ! خخخخخ ممنون علی

    سلام محمدصادق عزیز :)

    زیارتت قبول باشه مرد خدا

    امیدوارم ما رو هم دعا کرده باشی *-*

    خدا رو شکر که راضی بودی و خوشحال :) اگه احساس می کنی تغییرِ مفیدی کردی حتما حفظش کن. امیدوارم موفق باشی :)

    پاسخ:
    سلااااام !
    ممنون جاتون خالی
    اتفاقا مخصوص یادت کردم
    انشاءالله
  • نویسنده آشنا
  • زیارت قبول اقا محمد

    خوشحالم بهت خوش گذشته

    پاسخ:
    ممممممنونتم !
    الحمدلله
  • فاطمه حسینی
  • زیارت قبول 

    پاسخ:
    جا همه شیعیان مولا خالی

    سلام علیکم
    من محمد صادق تقی زاده هستم!
    یه نوجوون علاقه مند به کارای کامپیوتری.
    که البته کارش هدف داره!

    دنبال کنندگان ۲۵۰ + نفر
    ما را همراهی کنید !