آیــتــک

آمـوزش > یـادگیـری > تبـحـر > کــار

آمـوزش > یـادگیـری > تبـحـر > کــار

توجه : این افزونه کاملا قانونی و معتبر و رایگان است !

 

 

شما می توانید فونت های :

 

 

 

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

تعداد نظرات : ۵ تا

نه آخه گفتید توی نظری که به آقای عرفان دادید که فونت هارو از سایت های مختلف کش رفتید!

 

من فونت پینار، وزن های نازک ایران سنس و آوینی و دست نویس رو از یه سایتی کش رفتم. اگر توی جایی (نه حتما عمومی، فقط برای پوستر یا وبلاگم یا مدرسه) استفاده کنم جرمه، برخورد می کنن؟

(می دونم یه ذره مذخرفه سوالام ولی خب...)

ینی الان ایران سنس ت لاینسس و اینا حالیش نیست؟

:D

منم البته این شکلی بلدم ولی تا حالا جایی ایران سنس بلک بلک رو پیدا نکرده م که کاملا دانلودش کنم.
یه مدت هم یه نسخه ی کامل از ایران سنس داشتم توی پوشه فونتام نمی ونم از کجا و چجوری اومده بود، لپتابم پرید اونم رفت |:

پاسخ:
من همه فونت های پولی رو میخرم و استفاده میکنم، حتی لایسنس هم میگیرم برای فونت هام 

اقا برای زیرنویس فیلم چطور ؟
من فقط میخوام با این فونتا زیرنویس ببینم ن کار تجاری دارم ن هیچی ...

پاسخ:
میتونید نسخه بدون لایسنس و شخصی رو از سایت Fontiran.com خریداری کنید، اگر نمی خواهید خرج کنید، از فونت های آقاس راستی کردار استفاده کنید: https://github.com/rastikerdar

ای دمت گرم ... عالی

پاسخ:
خواهش می کنم چون خودم باهاش حال کردم گفتم بزار بقیه هم باش حال کنن !

استفاده کردم و عالی بود

پاسخ:
خب خدا را شکر !
راستی ؛ من فونت ایران سنس و ایران یکان و دانــــا رو یه جورایی از سورس های سایتهای مختلف کش رفتم !
خواستی بــــگو !

سلام علیکم
من محمد صادق تقی زاده هستم!
یه نوجوون علاقه مند به کارای کامپیوتری.
که البته کارش هدف داره!

دنبال کنندگان ۲۵۰ + نفر
ما را همراهی کنید !